Gå til innhold

kvinner og analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere kvinner som liker analsex, hva er godt med å få den i "toern"?dere har jo g punkt i vagina, å ikke i ræva som oss menn

Anonymkode: aee2d...506

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på. Foretrekker å pule ei dame i vaginaen, men de siste ti årene er det blitt mest analsex. Gjør det bare fordi damene maser om det. Ble til og med kastet ut av ons fordi jeg ikke ville pule henne i analen.

Anonymkode: 25aef...fa6

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kvinner som liker analsex, hva er godt med å få den i "toern"?dere har jo g punkt i vagina, å ikke i ræva som oss menn

Anonymkode: aee2d...506

Det er utrolig følsomt der, i tillegg til den mentale stimulien så stimulerer du både rumpa og ofte fitta på en helt annen måte. Det er f.eks. godt å ha en finger så vidt inn i rumpa for oss menn òg.

• Liker 1
Skrevet

Tja.. er jo mye nerver bak der også, som kan gi mye nytelse :) 

Skrevet

Er det virkelig mange kvinner som elsker det? Har prøvd det, men syntes det var vondt og ga meg null stimuli . Etterpå fikk jeg faktisk hemoroider, så syntes hele opplevelsen var svært ubehagelig.  Aldri mer! 

Anonymkode: f90fa...86c

• Liker 3
Skrevet

kan heller ikke forstå at så mange kvinner elsker det... har prøvd 2-3 ganger og det var for jævlig hver gang. aldri mer. mannen maser dog om det titt og ofte.

Anonymkode: 087a8...87b

Skrevet

Det gir meg ikke så mye, er ikke godt men ikke vondt heller. Men er men det er på menyen en gang i blant, bare for å sjekke om jeg har ombestemt meg. Og med en dildo og vibrator kommer jeg også. Men hadde ikke jeg vært nysgjerrig selv så hadde jeg aldri orket å prøve det flere ganger. 

Skrevet

Får en fantastisk orgasme, med den rette penisen da.

Anonymkode: fdc74...50e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...