AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Når det gjelder knullekompiser, er det rart å ta iniativ to ganger på rad? Jeg er sjelden i byen, så er liksom mest naturlig at jeg tar kontakt, samtidig har jeg lite erfaring med sånt, og når det gjelder dating så skal det jo gjerne være litt fra begge sider. Virker som han liker å både prate og ha sex, og han sier mye pent om meg og sier han liker meg osv. Anonymkode: 3dc08...cc3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Ja det skal være litt fra begge sider når det gjelder dating. Men dette er jo ikke dating. Dersom dere er "knullekompiser" så tar han jo det han får før noe bedre dukker opp. Det er ikke unormalt at den ene da tar mer kontakt enn den andre. Det er jo ikke noe genuin investering i utgangspunktet. Anonymkode: e8796...135
Hanna! Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 (endret) Jeg tenker det er helt ok å ta mest iniativ, både i dating og sex. Men ofte betyr det noe, at man er mindre invistert kanskje. Endret 22. august 2016 av Hanna! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå