AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Hei jeg er en 25 år gammel jente fra Pakistan og hadde veldig lyst til å gjøre noe spennende med håret mitt, da jeg føler håret er veldig kjedelig. Så jeg tenkte å farge det, men hva syns dere? Kler pakistanske jenter brunt hår?:-) Vær super ærlige Anonymkode: 7c8c7...438
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Går ut i fra at du har brune/mørke øyne og da passer du egentlig det meste! Bare hold deg langt unna blondt😂 Men det jeg ELSKER å se på utenlandske jenter og kvinner er mørkt hår med lillaskjær, eller rødskjær. Knall fint! Hilsen frisør Anonymkode: c3884...780
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg er en 25 år gammel jente fra Pakistan og hadde veldig lyst til å gjøre noe spennende med håret mitt, da jeg føler håret er veldig kjedelig. Så jeg tenkte å farge det, men hva syns dere? Kler pakistanske jenter brunt hår?:-) Vær super ærlige Anonymkode: 7c8c7...438 Jeg syns det er litt "trist" at utenlandske damer ikke beholder sin flotte farge, spesielt når de prøver å bleke det for å se mer norsk ut eller hvorfor de nå gjør det, og ender med oransje hår. Jeg kjenner flere fillipinske damer som driver og farger håret... de har jo så nydelig svart hår naturlig! Mye bedre å bare ha noen striper da, for å få litt liv i håret. Ikke farg hele håret sier jeg. Har du krusete hår eller slett hår? F.eks. om du har krusete hår kan det bli stilig å få glattet håret. Få lagt inn noen striper eller sånn farge nederst på håret som er så populært nå. Men gjør det hos frisør, det er veldig vanskelig å farge mørkt hår... gjør det hos en frisør som er vant til å farge håret på utenlandske damer Det er litt annen teknikk visstnok. Anonymkode: dc6da...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå