Gå til innhold

hva har du kjøpt i farsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

farsdag er jo mer en symbolsk dag synes jeg, blir litt å kaste penger ut av vinduet for hva skal man kjøpe? det blir jo bare å kjøpe noe fordi det er farsdag... men jeg surra jo rundt i dag og fant inget! så jeg endte opp med litt sjokolade og noen boxere og en genser..

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baker vel en kake på kvelden i morgen og kjøper noe på dagen i morgen.

Blir vel noe supre undertøy ol.

Noe han trenger og så noe som tulla velger og eller har laget.

Kansje vi lager et farsdag kort.

Blir alltid laget en god frokost og litt ekstra stas, er kos for jentungen.

Ellers så har jeg verken morfar eller egen far som skal ha oppmerksomhet på denne dagen.

De er begge døde, så det blir enkelt og greit og bare oss tre :)

Gjest Anonymous
Skrevet

overskriften skal være gave!!!!!!!!! ikke kake!

Fikset det for deg, jeg.

Lea (moderator)

Skrevet

En jakke jeg vet at han har ønsket seg lenge. Litt råflott til farsdagen kanskje, men han trenger en ny jakke. Ellers blir det vel en skikkelig god frokost med nybakt brød og egg og bacon og brownies på ettermiddagen. Vi skal ihvertfall kose oss skikkelig!

Skrevet

Et lite fotoalbum på 10 x 7 cm, utenpå står det "til verdens beste pappa" og inni har jeg satt masse bilder av babyen sammen med han:-)

Fint innpakket og oppi en liten gavepose som matcher albumet, og som det også står "til verdens peste pappa" på..

Ikke dyrt i det hele tatt, men en personlig gave som jeg vet han vil bli MYE mer glad for enn en ferdig gavepakke med sokker og truser fra Cubus. Såh.

Skrevet

Siden jeg akkurat har blitt en ivrig scrapper, har jeg scrappet en side til svigerfar som vi skal på middag til på farsdagen.

Pappa og stefaren min må nøye seg med en telefon.

Gidder ikke å henge meg på handelstandens oppfordring.

Men litt oppmerksomhet kan de få, selvfølgelig!

Skrevet

Til min egen pappa blir det kake og en spesiell type godteri, og for mine barns pappa har jeg kjøpt ( fra gutta da!!! ;)) noe så originalt som skjorte og slips. Han trenger det og det ville blitt kjøpt uansett - 2 fluer i en smekk!! ;):)

Ja, og så får han smake på kaka til pappa'n min også da... :wink: :-)

Skrevet

Til min far, et flax lodd, et fint kort og ungene har tegnet :)

Til ungenes stepappa, som bor her med oss (pappa ikke inn i bilde), en genser,kort og tegninger fra ungene

Å kake og frokost på senga selvfølgelig....... :gratulerer:

Skrevet

Har kjøpt en CD han har ønsket seg lenge. Den er riktignok signert fra hunden vår (vi kaller oss mamma og pappa ovenfor den), siden mine stebarn ikke kommer til å kjøpe noe til ham.

Vanskelig, det der. På morsdagen kommer de og ber om penger til gave til morsdagsgave, men når det er farsdag, er det ikke noe tema - sånt helt plutselig... Godt han har et firbent barn, da... :-?

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg bestilte blomster og sendte han jeg fint kort. Hadde vi bodd nærmere han, så hadde jeg baket kake til han.

Skrevet
Jeg bestilte blomster og sendte han jeg fint kort.

Det gjorde jeg og:)

Skrevet

Har ikke kjøpt gave. Ungene har tegnet kort. Også får pappa litt egen-tid - helt for seg selv uten unger. DET er luksus her i huset, og betyr mye mer enn penger kan kjøpe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til dere som er voksne:

Er det alle som fortsatt kjøper noe til sin egen far? I så fall, hva kjøper dere?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøper ikke gave til min egen far eller svigerfar. De får (nesten hvert år) en telefon fra oss med hilsener. Det er hyggelig å huske på hverandre, men å sende gave land og strand rundt blir litt for mye.

I heimen har vi litt markering - ikke dyrt, men koselig.

I år har jeg kjøpt vekkerklokke med opptaksfunksjon på IKEA, og så har jeg brukt en hel formiddag på å lure 1 1/2-åringen til å synge "bæ, bæ lille lam" inn, slik at pappa skal få en personlig vekking om morgenen :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har sendt avgårde en pakke med en CD jeg vet han ønsker seg, og yndlingskonfekten. Og kort selvsagt.

Skrevet

Vi brukar ikkje å "feire" farsdag og morsdag så voldsomt. Har kjøpt ei marsipankake og et kort til pappa. Imorgon skal eg heim og ete søndagsmiddag, så han blir beæra med selskapet mitt. :P

Skrevet

Vi er begge voksne og har ingen barn. Våre fedre får hver sin blomsterbukett på farsdagen, og det samme gjør vår mødre på morsdagen

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte boka "Broken English- spoken perfectly" som er en morobok med morsomme sitater av skandinaver som ikke er helt stø i engelsk.

For eksempel den danske politikeren som var nyinnsatt:

"I'm in the beginning of my period." :ler:

Skrevet

Pleier ikke å kjøpe noe.

Lage et kort til min far, hvor jeg skriver noen fine ting.

Hender jeg kjøper en snope pose til ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...