AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Hver dag har hu kjøpt seg noe i butikken. Enten en solpudder fra Chanel for 500 eller en lipgloss fra Mac for 100.. Men så bruker hu det aldri? Hu "sparer" det til spesielle anledninger, mener hun. Men å kjøpe nytt dyrt sminke, det slutter hun uansett ikke med. Hva er greia med det her? Flere andre damer som er sånne? Anonymkode: f6324...a55
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Går det ut over økonomien? Hvis ikke ser jeg ikke problemet i det. Jeg kjøper elektroniske duppeditter regelmessig. Det går ikke ut over oss på noen måter og økonomien er stabil. Det er noe jeg er interessert i og da investere jeg penger i det. Anonymkode: e1906...88a 1
annebanane Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Jeg har hauger med sminke jeg ikke bruker til vanlig, ja. Hadde en periode jeg kjøpte veldig mye forskjellig fordi det var kjekt å eksperimentere og prøve nye ting. Men å kjøpe noe nytt hele tiden når det ikke blir brukt i det hele er sløsing. Så lenge hun bruker hennes egne penger som er til overs. 2
ViljaH Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Sålenge hun bruker egne penger ikke felles penger så er det hennes valg. Du kan prate med henne om hva annet lurt de pengene kunne blitt brukt på... å kjøpe produkter man ikke trenger er å kaste penger i do. 2
FluffyJuggernaut Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Jeg skjønner at du blir frustrert. Men jeg må innrømme at det får noen kroner på sminke her i gården også, og det er ikke alt som brukes hver dag. Men kjæresten min bruker penger på ting jeg syns er unødvendig. Men så lenge det ikke får ut over økonomien deres så er det vel greit engang i blant. Men du kan jo nevne at sminke kan bli dårlig? Verdt ett forsøk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Kle deg i et av skjørtene hennes og smink deg opp som en transe, så sier du at det var så mye sminke der at det var mer enn nok til deg også. (Ikke noe imot transpersoner for øvrig ) Anonymkode: 55ff9...711 1
Iguana Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver dag har hu kjøpt seg noe i butikken. Enten en solpudder fra Chanel for 500 eller en lipgloss fra Mac for 100.. Men så bruker hu det aldri? Hu "sparer" det til spesielle anledninger, mener hun. Men å kjøpe nytt dyrt sminke, det slutter hun uansett ikke med. Hva er greia med det her? Flere andre damer som er sånne? Anonymkode: f6324...a55 Føler hun det er status å vise dyre sminkeprodukter til venninnene? Om hun har slik sminkedilla, si hun heller bør bestille fra Ebay, der kan hun få tak i slik sminke mye billigere. Siden hun ikke bruker sminken, så kan hun like gjerne kjøpe et kopiprodukt fra Kina ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå