Gå til innhold

Hun er "kald" og lukket, men vi har fremdeles sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en jente har datet i to måneder nå. Alt har fungert supert egentlig frem til nå, men nå har hun plutselig blitt kald, helt lukket og stille. Hun tar ikke kontakt på meldinger og virker stille og litt distansert når vi møtes. Likevel sier hun ja når jeg tar initiativ til å møtes og vi har fremdeles masse bra sex. Men der vi tidligere koste etter sex, spretter hun nå opp av senga og går og tar seg en kaffe eller brus eller noe slikt. 

Jeg har spurt henne om det er noe galt, men hun sier nei. Jeg orker ikke mase på henne. Noen her som kjenner seg igjen i dette og kan si hvorfor de begynte å oppføre seg slik? Kanskje jeg får noen hint da, som kan passe.

Anonymkode: 4a1fe...d19

Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Enten venter hun på at du skal ta opp "hva er vi praten" eventuelt så begynner hun vel kanskje å gå litt lei?

Endret av Minesveiper
Skrevet

Kan det hende at hun begynner å bli litt redd for at deg går for fort frem? At hun er redd for det?

Skrevet

Hun er gravid.

Anonymkode: fd7a8...f5c

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og en jente har datet i to måneder nå. Alt har fungert supert egentlig frem til nå, men nå har hun plutselig blitt kald, helt lukket og stille. Hun tar ikke kontakt på meldinger og virker stille og litt distansert når vi møtes. Likevel sier hun ja når jeg tar initiativ til å møtes og vi har fremdeles masse bra sex. Men der vi tidligere koste etter sex, spretter hun nå opp av senga og går og tar seg en kaffe eller brus eller noe slikt. 

Jeg har spurt henne om det er noe galt, men hun sier nei. Jeg orker ikke mase på henne. Noen her som kjenner seg igjen i dette og kan si hvorfor de begynte å oppføre seg slik? Kanskje jeg får noen hint da, som kan passe.

Anonymkode: 4a1fe...d19

At du orker å holde på med ei slik dame. Typisk for ei som som har hatt mange sex partnere. De blir lett føleses kalde...

Anonymkode: df7a5...f7d

• Liker 1
Skrevet

Si rett ut at du merker noe er annerledes. Godt mulig noe annet har skjedd som påvirker henne, selv når hun sier ingenting er galt.

Skrevet

Dump henne!

Anonymkode: b0c24...eb3

• Liker 1
Skrevet

Garantert gravid, dump henne.

Anonymkode: 145a9...aa8

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er gravid.

Anonymkode: fd7a8...f5c

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dump henne!

Anonymkode: b0c24...eb3

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantert gravid, dump henne.

Anonymkode: 145a9...aa8

Til alle tre: Er jo ansvarsløst å dumpe henne dersom hun er gravid.

TS: Si til henne neste gang dere treffes at du har merket en annerledes oppførsel fra henne, og er bekymret. 

• Liker 1
Skrevet

Innspillene i en slik tråd som lette lar meg aldri overraske.... Dette blir jo bare spekulasjon. Det viktigste er jo hvordan du vil håndtere det. Jeg synes du bør, som en annen også foreslår, sette deg ned med henne og fortelle at du merker en forandring ved henne. Det er viktig å ta det opp på en rolig måte i nøytrale omgivelser. Dersom hun ikke vil åpne seg for deg synes jeg det er helt OK å bli skeptisk og eventuelt trekke seg ut av relasjonen. Det er nok likevel greit å gi henne en sjanse til for å forklare seg. 

Anonymkode: faf0a...49a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...