AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Noen som har prøvd den serien. Ser herlig ut. :-) Det eneste dumme er at de ikke har solfaktor i dagkremene... Leter etter en lett solkrem som jeg kan bruke i tillegg, men vil ha uten parfyme, silikoner og tunge oljer. Ikke lett. Har og tenkt på Natura Siberica serien på way of living.no Anonymkode: 66b93...d59
Hot mess Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd den serien. Ser herlig ut. :-) Det eneste dumme er at de ikke har solfaktor i dagkremene... Leter etter en lett solkrem som jeg kan bruke i tillegg, men vil ha uten parfyme, silikoner og tunge oljer. Ikke lett. Har og tenkt på Natura Siberica serien på way of living.no Anonymkode: 66b93...d59 Produktene fra RÅ er herlige! Nå vet jeg ikke hvilken serie fra merket du tenkte å prøve, selv har jeg vært trofast mot fuktighetskremen i Sevje-serien i flere år, og jeg er vanligvis ikke særlig monogam med kosmetikk- men denne er så bra at jeg ikke ser noe poeng i å teste ut andre produkter for å kanskje finne noe bedre. Den skånsomme rensemelken fra Sevje-serien er også fin, men ganske basic, så der har jeg andre favoritter. Sevje-serien er vel den letteste de fører, men selv fuktighetskremen fra den gir masse fukt, uten å være tung/fet. En venninne med tørrere hudtype elsker fuktighetskremene for tørr/sensitiv hud, så jeg ville testet det ut!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Ah, så bra! Er nemlig Sevje serien jeg har tenkt på. :D Har brukt la roche posay produktene, men trenger noe "mer". Men hva bruker du hvis du skal ut i sola? Jeg kunne virkelig ønske det var solfaktor i produktene deres. Vet jeg kan bruke en separat økologisk solkrem, men liker kjemiske bedre da jeg føler de ikke er så klebrige. Har ikke testet natura siberica produktene, men var bort i rå for flere år siden og likte de. Kanskje lurt å gå for noe jeg har testet før. Anonymkode: 66b93...d59
Hot mess Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Den 22.8.2016 at 23.23, AnonymBruker skrev: Ah, så bra! Er nemlig Sevje serien jeg har tenkt på. :D Har brukt la roche posay produktene, men trenger noe "mer". Men hva bruker du hvis du skal ut i sola? Jeg kunne virkelig ønske det var solfaktor i produktene deres. Vet jeg kan bruke en separat økologisk solkrem, men liker kjemiske bedre da jeg føler de ikke er så klebrige. Har ikke testet natura siberica produktene, men var bort i rå for flere år siden og likte de. Kanskje lurt å gå for noe jeg har testet før. Anonymkode: 66b93...d59 Solfaktor i fuktighetskrem og foundation er egentlig, vel. Det er ikke nok solbeskyttelse uansett. Jeg lar Sevje-kremen få trekke godt inn (den er rik, så det tar en stund), og bruker faktor 50 fra Eucerin over den. Hvis jeg har dårlig tid, bruker jeg kun solkrem, og er ekstra nøye med fukt på kveldstid. Eucerin sine solkrem er ikke særlig økologiske, men de er ikke klissete, og de gjør jobben. Å bruke økologiske produkter er flott, men hvis du ender opp med hud som er skadet av solen, i verste fall med hudkreft, kommer du vel neppe til å tenke på at du i det minste unngikk å beskytte deg med kjemiske greier. Jeg har som hovedregel at jeg bruker naturlige og helst økologiske produkter når jeg kan, hvis de gjør jobben godt nok. At jeg bruker litt kjemisk solbeskyttelse og deodorant som vel ikke inneholder noe annet naturlig enn litt vann, lever jeg godt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå