AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 "Du inviteres" som hadde som datingmodell at man en gruppe mennesker spiser middag sammen og blir kjent ble nylig lagt ned fordi responsen fra menn var for dårlig. Nå kan det jo være at de hadde et dårlig opplegg eller reklamerte for dårlig, men forstår ikke at ikke menn grep sjansen til å møte damer. Mennene hadde fått mindre konkurranse samt at mennene som ikke er så bildepene kunne fått en sjans til å vise sine styrker. Anonymkode: b1099...bc0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 De har nok hatt et PR-problem, iom. at jeg aldri har hørt om konseptet engang. Anonymkode: 470ad...447 7
Den mystiske Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Kan nok hende at "Du inviteres" ikke hadde noe markedsføring generelt, og derfor ikke "fått" flere menn til å delta. Altså, tror at ganske mange menn ikke visste om konseptet. Har jo med synliggjøring av bedriften å gjøre. Flyers, eksempelvis ville jo ha hjulpet dersom dette allerede ikke ble gjort.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Aldri hørt om det. Har du en link? Anonymkode: 6c372...6bf
herremann Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Jeg har hørt om slike konsepter i Oslo, men jeg bor dessverre ikke i oslo lengre. Aldri hørt om lignende noen andre steder i norge. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Har hørt om ulike konsepter for dating der man faktisk skal treffes fysisk, men aldri hørt snakk om dette konseptet blant mine (mannlige eller kvinnelige venner for den saks skyld) og har heller ikke sett noen form for reklame for det. Så jeg tilskriver dette utilstrekkelig markedsføring. Anonymkode: 42103...260 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Jeg har kun hørt om det her inne... Forsåtr ikke hvorfor ikke restauranter kaster seg over konseptet og arrangerer singelkvelder. Det blir litt mindre "nettdating" og typisk arrangerte singeltreff-klang over det hvis man kan bestille 1-2 plasser ved et bord direkte hos restauranten. Anonymkode: 3b11f...dac
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 2 timer siden, herremann skrev: Jeg har hørt om slike konsepter i Oslo, men jeg bor dessverre ikke i oslo lengre. Aldri hørt om lignende noen andre steder i norge. De hadde arrangenemnenter i hele Norge. På steder som Sandefjord, Posrgrunn og Skien også. Flere enn det også, men jeg husker ikke fler. Jeg var innmeldt, men aldri på noe treff, for jeg traff en fyr akkurat rundt de tider jeg meldte meg inn der. Jeg hørte om det her på KG. Leste en tråd om det her, så et PR problem må de ha hatt. De burde jo reklamert i mannsdominerte fora, blader, aviser etc for å gjøre menn oppmerksomme på det. Jeg tror generelt er kvinner mer på "kjærste-jakt" enn menn er, så alle sjekke-konsepter hvor man må gjøre en innsats (så da ekskluderer jeg Tinder og Happn) er det flest kvinner har jeg inntrykk av. Så da må man jo gjøre desto mer PR rundt menn. Synd at de måtte legge ned. Det var noe jeg hadde troa på. Det er så mye lettere å treffe noen i sosiale lag enn en og en etter å ha silet vekk folk på bilder. Man får et skikkelig inntrykk, i stedenfor bare det skriftlige og bildet. Men de fikk 10 ganger så mange kvinner på visse arrangementer enn menn, så da blir det jo vanskelig. Anonymkode: 68100...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå