AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 ... Som innerst inne fortsatt håper. Kort fortalt: Vi har datet noen måneder og hatt det supert. Han flytter utenlands for å studere de neste årene og har sagt at han prøver å ikke få for sterke følelser for meg fordi det vil bli vondt når han flytter. Plutselig i sommer avsluttet han det. Nedenfor er en oversikt over meldingene (sammendrag, ikke ordrett). Innimellom disse har jeg sendt meldinger. 6. juli: Det er ikke bra for meg å fortsette å møte deg. Får følelser. Blir trist av å tenke på å flytte. 9. juli: Forvirret og trenger litt tid. 13. juli: Kan ikke fortsette nå. Liker deg virkelig godt, men må fokusere på studiene. Kanskje møtes senere. Har ikke noe med deg å gjøre. Trenger tid for meg selv. 16. juli: Jeg tror oppriktig vi vil møtes igjen senere, men ikke nå i aller nærmeste fremtid. 23. juli: Vi kan møtes neste gang jeg er i byen, før jeg drar. 28. juli: Jeg tror ikke det hjelper å møtes. Det er for tidlig for meg å forplikte meg til deg når jeg nå skal flytte til utlandet. Synes du er fantastisk. Jeg kan ikke forplikte meg til NOEN nå. 29. juli: Jeg tror vi kom for nære hverandre, noe som forvirret meg. Det er bedre for meg ikke å møtes fremover. 4. august: Det er i alle fall over for denne gang. Ikke forvent for mye av meg. Det er nok større sjanse for at vi ikke møtes igjen enn at vi møtes. 11. august: Jeg prøver å gå videre. 12. august: Jeg har lukket denne boka. det er det beste for meg å gå videre. Jeg trenger virkelig tid for meg selv. ...og likevel sitter jeg her og håper. Håper at han vil komme tilbake. Det ble slutt med eksen hans bare noen uker før han møtte meg (hans valg, følelsene var borte). Jeg har sagt at jeg er villig til å gi ham tid, å vente. At det ikke er noen garanti for at jeg fortsatt er her når han er klar, men at jeg håper det fordi jeg liker ham godt. Har liksom bare fått vage svar på det. Og den siste meldingen min svarte han ikke på. Kanskje noen av dere som ser dette utenfra kan komme med en tilbakemelding, et råd, litt trøst. Jeg vet ikke. Føler meg litt håpløs som sitter og venter. Er en romantiker, på godt og vondt. 😟 Anonymkode: 9e03e...416 1
Fru Uperfekt Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Gå videre. Han har allerede gjort det. 13
Beccy87 Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Råder deg til å gå videre i liver uten dette mennesket. Her sier han jo veldig klart ifra flere ganger at han ikke vil at dere skal være sammen fordi han skal flytte. Godta det og jobb med å komme deg videre på egenhånd. 4
Morgan Le Fay Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Hvordan kan han være tydeligere enn dette da? 6
Gjest StripeyPanda Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Så du har mast i halvannen måned og tar enda ikke tegninga? Han har skrevet det helt krystallklart og på snill måte, det må jo sprekke for han snart. La han være.
Sirah Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Han er VELDIG tydelig på at han ikke ønsker noe mer. Han skal flytte til utlandet, være borte i mange år og ønsker ikke å gjøre vondt værre for hverken deg eller seg selv. Fortsetter du å pushe kommer han på et eller annet tidspunkt til å sprekke og bli ufin. Han har jo vært veldig diplomatisk og hyggelig i meldingene til nå. Du må bare la han gå TS. Han har allerede gått videre. 2
FluffyJuggernaut Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Han er jo tydelig på hva han ønsker. Skjønner det er vondt, men du bør respektere hans valg. Og du bør ikke vente på han, det er jo kun tortur, ta vare på de gode minnene men gå videre. Er det meningen at det skal bli dere så kommer det til å skje. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 Takk for svar. Jeg er forelsket, det er vondt, og jeg ser ikke klart. Grunnen til at jeg håper er vel at jeg vet at han har følelser for meg (det har han sagt), og at han sier at han trenger litt tid. Hadde han bare ikke likt meg, hadde det vært enklere å legge det bak meg. Jeg skal ikke ta kontakt med han igjen 😟 Anonymkode: 9e03e...416
FluffyJuggernaut Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg er forelsket, det er vondt, og jeg ser ikke klart. Grunnen til at jeg håper er vel at jeg vet at han har følelser for meg (det har han sagt), og at han sier at han trenger litt tid. Hadde han bare ikke likt meg, hadde det vært enklere å legge det bak meg. Jeg skal ikke ta kontakt med han igjen 😟 Anonymkode: 9e03e...416 Om han har sagt det, så mener han sikkert det. Men han er nylig kommet ut av ett forhold, og han forventet sikkert ikke at dere skulle finne tonen. Avstandsforhold er vanskelig, spesielt om det er nytt. Og det høres ikke ut som han vil ha noen her hjemme, tror han vil være singel. Tillat deg å kjenne på kjærlighetssorgen, gå videre og ikke sett han på en pidestall. Om dere møtes igjen og gnisten er der, flott. Men i mellomtiden kan dere begge møte andre, så ikke sitt hjemme å vent på han.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 1 time siden, Elliespelli skrev: Om han har sagt det, så mener han sikkert det. Men han er nylig kommet ut av ett forhold, og han forventet sikkert ikke at dere skulle finne tonen. Avstandsforhold er vanskelig, spesielt om det er nytt. Og det høres ikke ut som han vil ha noen her hjemme, tror han vil være singel. Tillat deg å kjenne på kjærlighetssorgen, gå videre og ikke sett han på en pidestall. Om dere møtes igjen og gnisten er der, flott. Men i mellomtiden kan dere begge møte andre, så ikke sitt hjemme å vent på han. Takk for ærlige svar fra deg og dere andre. Ja, jeg må prøve å gå videre. Utrolig hvordan håpet klarer å karre seg fast når man er så forelsket. Jeg er blitt glad i fyren og savner det vi hadde, men må ta innover meg at det er forbi. Sukk, denne kjærligheten 😔 Anonymkode: 9e03e...416
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for ærlige svar fra deg og dere andre. Ja, jeg må prøve å gå videre. Utrolig hvordan håpet klarer å karre seg fast når man er så forelsket. Jeg er blitt glad i fyren og savner det vi hadde, men må ta innover meg at det er forbi. Sukk, denne kjærligheten 😔 Anonymkode: 9e03e...416 Been there, done that. Maste og maste og maste gjorde jeg, for vi havnet jo alltid tilbake og vi hadde jo begge sagt det var over før, men denne gangen var det virkelig det. Jeg tror det er det for han her og. Du må bare godta det. Han vil ikke mer. Anonymkode: ce9df...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå