AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Jeg sliter med kviser, slike store kuler som ikke går an å tømme, har prøvd alt av kremer/renseprodukter men uten resultat. Jeg er 31 men føler meg som en kvisete tenåring. Har vurdert å prøve basiron, den man tar rett på kvisene, noen som vet om den funker på "innebygde" kviser? Anonymkode: 205cf...702
Oriental Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Hei! Jeg bruker den kremen. Har brukt den litt av og på (tror ikke det er meningen at den skal brukes slik da). Årsaken er at den gjør huden veldig tør. Huden min tørker ut, blir rød og sviende. Så får jeg et lite hardt hudlag som flasser av på 2-3 dager, og under kommer det ren hud. Er du flink med å bruke regelmessig, skal disse plagene avta med tiden (ifølge legen og pakningsvedlegg). Den har absolutt hjulpet på kviser, men er litt slitsom å bruke pga de dagene med rød, irritert og flassende hud. Har jeg en viktig fest, date eller lignende, ender det ofte med at jeg dropper den i noen dager (hvilket ikke er bra, egentlig). Likevel bedre enn mange av de andre kremene jeg har prøvd tidligere. Prøv deg frem, bare ha den på noen timer om dagen til å starte med!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Takk for svar😊 Anonymkode: 205cf...702
Underhuden Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 (endret) Ville absolutt ikke rørt den kremen. Den bleker puta di når du har den på ansiktet om natta, og det bør si litt om hvor sterkt dette er for huden. Kremen tørker bare ut kvisene, istedenfor å forebygge på noen annen måte. Og når huden tørkes ut dannes mer talg for å balansere og gjenopprette hudens naturlige fuktighetsbalanse. Dermed får du bare desto mer kviser. Les om de forskjellige behandlingsformene for kviser og uren hud her. Endret 25. august 2016 av Underhuden
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Jeg fikk utslett av den kremen, tror den er veldig sterk. Ville heller gått til legen og fått noe på resept. Anonymkode: 366a5...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå