Gå til innhold

Lønnen som renholder!

Katrinemor

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen her inne som er renholder ved St. Olav Hospital eller ved et annen sykehus. Hva ligger lønnen på, altså minstelønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Er nok litt lavere i det offentlige. Tipper lønnen er den samme som for pleieassistenter, dvs. knapt 100 kr timen. (Lønnstrinn 12?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstelønn, tariff hos ISS er 111, et eller annet.

Tipper det er ganske så likt.

Vår minstelønn er noe høyere enn det der ja. Ligger på rundt 115 kroner vi (ISS).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

(som frisør med 4års utdannelse og svennebrev er grunnlønna/minstelønna 101,50/timen... tror jeg skal bli vaskedame jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(som frisør med 4års utdannelse og svennebrev er grunnlønna/minstelønna 101' date='50/timen... tror jeg skal bli vaskedame jeg!)[/quote']

Kremt...når er vel ikke frisør noe folk flest ser på som utdannelse, i alle fall ikke høyere utdannelse. Det er jo videregående, som jo omtrent alle har uansett. Det er først etter at du har fullført videregående du kan begynne å snakke om "utdannelse", spør du meg...

Litt utenom tråden nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

så en snekker har ikke utdannelse da? eller en bilmekaniker? eller hudpleier? osv osv Men enrenholder har? kanskje du skal få den blubbete kroppen din opp og lese litt om utdannelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renholdere kan også ta fagbrev, ikke så mye dårligee enn frisør det. Og om det skal være på DET viset kjære frisør, så lurer jeg på hva du synes JEG skal ha i lønn, med 2 grunnfag og hovedfag i tillegg....

Hva er brutto årslønnen for renholder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...