AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Hva er deres skjønnhet rutiner? jeg bor ikke i Oslo, men misunner freshe jenter, som ser og tar seg bra ut. Liker veldig godt den klassiske kles stilen, jeg skal slutte å handle så mye på hm o.l, vil invistere mer i klær med god kvalitet som jeg kan bruke i flere sesonger. Tips til merker/nettbutikker? Anonymkode: 81f7b...44f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Jeg har ikke akkurat noen spesielle skjønnhetsrutiner haha, bruker vanlig sminkefjerner før jeg legger meg liksom. Men de gangene jeg skal investere i klær jeg kan ha en stund, så pleier jeg å dra på høyer for det meste. Handler også en del på net-a-porter.com som er en nettside med designermerker!:-) YME som ligger på paleet har også en del fine klær som er litt "bedre" kvalitet enn hm feks. Anonymkode: e1bda...735
Iguana Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er deres skjønnhet rutiner? jeg bor ikke i Oslo, men misunner freshe jenter, som ser og tar seg bra ut. Liker veldig godt den klassiske kles stilen, jeg skal slutte å handle så mye på hm o.l, vil invistere mer i klær med god kvalitet som jeg kan bruke i flere sesonger. Tips til merker/nettbutikker? Anonymkode: 81f7b...44f Sjekk zalando.no - de har merkeklær i alle slags stiler, og litt rimeligere enn å gå til merkebutikkene... En annen ting er at de har utrolig godt utvalg
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Me&My Cousin på Fornebu👍 Anonymkode: 9f7aa...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå