*Budeia* Skrevet 22. august 2016 #1 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg er et ja-menneske, hele tiden, som omtrent ikke tør å si nei til noe folk ber meg om - i tilfelle de ikke skal like meg. Jobber med selvfølelsen min nå, og nå har jeg fått spørmål for "endte" gang om jeg vil ha et homeparty der vedkommende kan vise frem sine varer. Men så har det seg slik at jeg oppriktig og ærlig talt ikke er så fornøyd med disse varene selv, og har mistet litt piffen for hele konseptet med å ha homeparty her hjemme. Jeg har mer enn nok med meg selv akkurat nå. Men hovedsaken er at jeg ikke ønsker å ha hennes homeparty her noen gang, fordi jeg ikke tror på produktene lenger. Men jeg liker dama, hun er kjempehyggelig! Hvordan si dette på en fin nok måte? "Beklager, men...." Jeg er så innmari dårlig på slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #2 Del Skrevet 22. august 2016 Skyld på naboene. Anonymkode: be0e3...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. august 2016 #3 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg har ikke lyst å drive med homeparty lenger det var ikke noe for meg, Kanskje du kan si noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #4 Del Skrevet 22. august 2016 Beklager, men jeg er ikke så interressert i å ha homeparty Du kan legge til at du kan bli med hvis det er hos noen andre, men ikke vil ha det hos deg. Hvis du vil bli med i det hele tatt da. Om ikke, så dropper du det. Anonymkode: 7d2f6...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå