AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Min kjære mann er smal over hoftene og har litt mage, og resultatet er at buksene siger ned (non stop, føles det som). Jeg er så lei av den rørleggersprekken altså!! Er det noen som har tips til modeller som sitter godt på sånne mannfolk? Han bruker vel str 36/32 eller 38/34, jeg er litt usikker, men jeg heller mot minste str. (Og ja, han bruker belte ) Anonymkode: bf463...a0d
tdm900 Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Kan stikkelsbærbuske eller ripsbuske passer😜😂Neida, bare tøyser Prøvd Lee? De sitter/passer meg bra 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Haha, "buske", huff det så jeg ikke! Takk for tips om Lee, jeg formidler det videre! Anonymkode: bf463...a0d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Min kjære mann er smal over hoftene og har litt mage, og resultatet er at buksene siger ned (non stop, føles det som). Jeg er så lei av den rørleggersprekken altså!! Er det noen som har tips til modeller som sitter godt på sånne mannfolk? Han bruker vel str 36/32 eller 38/34, jeg er litt usikker, men jeg heller mot minste str. (Og ja, han bruker belte ) Anonymkode: bf463...a0d Det er så cute å ha en mann med mage.. Elsker mage...mykt og deilig å ta på.. savner eksen.. Anonymkode: c3855...d6b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er så cute å ha en mann med mage.. Elsker mage...mykt og deilig å ta på.. savner eksen.. Anonymkode: c3855...d6b Smarte menn med aspergerstrekk med tåpelig hawaiiskjorte og mage.. mens de sitter i en seilbåt. KNIS. Anonymkode: c3855...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå