AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Har i alle mine år vært sterkt preget av atopisk eksem, også i ansiktet. Mye tørr hud, eksem og kløing har gjort at jeg har fått slapp og stygg hud i ansiktet. Noen som har tips til hvordan få mer ungdommelig hud? Vurdere å sjekke ut mulighetene med ansiktoppløfting men jeg er jo alt for ung enda... Anonymkode: 7eabb...e56
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Kanskje en hudlege kan hjelpe? Anonymkode: 661a5...370
Iguana Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Har i alle mine år vært sterkt preget av atopisk eksem, også i ansiktet. Mye tørr hud, eksem og kløing har gjort at jeg har fått slapp og stygg hud i ansiktet. Noen som har tips til hvordan få mer ungdommelig hud? Vurdere å sjekke ut mulighetene med ansiktoppløfting men jeg er jo alt for ung enda... Anonymkode: 7eabb...e56 Støtter den med hudlege, kanskje lysbehandling og div. kremer... Bruk milde renseprodukter, du bør kanskje få veiledning fra en hudpleier om hvilke produkter som egner seg for din hud, f.eks. ansiktsskrubb, det kan være du har mye død hud som gjør at huden ser slapp og stygg ut - men hør med hudpleier så du ikke overbehandler huden. Fete gode kremer er et must, smør deg morgen og kveld, og masser godt, så blir huden god og elastisk. Huden må også behandles innenfra, spesielt atopisk eksem har godt av oljer - ta tran eller Omega3 daglig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå