Aamu Skrevet 22. august 2016 #1 Del Skrevet 22. august 2016 Finnes det et smør uten melk og soya? Jeg har plutselig begynt å reagerer allergisk mot melk, dessverre, og soya tåler jeg ikke fra før av Aner ikke hva det er med melken jeg ikke tåler, men jeg blir syk og må ta medisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perfem2 Skrevet 22. august 2016 #2 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) . Endret 28. januar 2017 av XXVIII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. august 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2016 2 minutter siden, XXVIII skrev: Synnøves smøremyk! Selges på rema 1000 og coop, i hvert fall her jeg bor. Null soya eller meieriprodukter ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SLH80 Skrevet 22. august 2016 #4 Del Skrevet 22. august 2016 http://www.mills.no/produkt/soft-flora-spesial/ Finnes også en stekesmør-variant av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #5 Del Skrevet 22. august 2016 Finnes i ulke varianter. Husker ikke navn i farten. Det ene er soft margarin i en blå pakke. Anonymkode: b6a79...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. august 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 22. august 2016 Ja, fant den blå på butikken idag! Uten melk og uten soya... Bruker ofte olje når jeg steker, men det er så nytt for meg. Kommer garantert til å gå på en smell... Melk har vært en enormt stor del av livet mitt. Jeg prøver det fortsatt da, men tør ikke å spise det når jeg er alene hjemme (sånn i tilfelle), da er det kjekt med melkefritt smør Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lingua franca Skrevet 23. august 2016 #7 Del Skrevet 23. august 2016 Går ikke an å få smør uten melk (fløte). Da heter det margarin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #8 Del Skrevet 23. august 2016 12 timer siden, Aamu skrev: Ja, fant den blå på butikken idag! Uten melk og uten soya... Bruker ofte olje når jeg steker, men det er så nytt for meg. Kommer garantert til å gå på en smell... Melk har vært en enormt stor del av livet mitt. Jeg prøver det fortsatt da, men tør ikke å spise det når jeg er alene hjemme (sånn i tilfelle), da er det kjekt med melkefritt smør Takktakk Prøvd laktosefri melk? Anonymkode: ad19c...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #9 Del Skrevet 23. august 2016 Berit nordstrands smør er i blå forpakning og selges (endelig) på de fleste butikker! Ellers kan du bruke den blå margarinforpakingen (tror den er fra tine) Anonymkode: 00d0c...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. august 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 23. august 2016 4 timer siden, lingua franca skrev: Går ikke an å få smør uten melk (fløte). Da heter det margarin. Hadde du ikke noe å bidra med, men så følte du at du måtte skrive "noe" likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. august 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 23. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvd laktosefri melk? Anonymkode: ad19c...6f0 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 23. august 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 23. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Berit nordstrands smør er i blå forpakning og selges (endelig) på de fleste butikker! Ellers kan du bruke den blå margarinforpakingen (tror den er fra tine) Anonymkode: 00d0c...bd5 Ok Kjøpte en blå pakke fra soft flora (tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå