Gå til innhold

Smør uten melk og soya

Aamu

Anbefalte innlegg

Finnes det et smør uten melk og soya? Jeg har plutselig begynt å reagerer allergisk mot melk, dessverre, og soya tåler jeg ikke fra før av :)

Aner ikke hva det er med melken jeg ikke tåler, men jeg blir syk og må ta medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, XXVIII skrev:

Synnøves smøremyk! Selges på rema 1000 og coop, i hvert fall her jeg bor. Null soya eller meieriprodukter :)

ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes i ulke varianter. Husker ikke navn i farten. Det ene er soft margarin i en blå pakke.

Anonymkode: b6a79...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant den blå på butikken idag! Uten melk og uten soya... Bruker ofte olje når jeg steker, men det er så nytt for meg. Kommer garantert til å gå på en smell... Melk har vært en enormt stor del av livet mitt. Jeg prøver det fortsatt da, men tør ikke å spise det når jeg er alene hjemme (sånn i tilfelle), da er det kjekt med melkefritt smør :) Takktakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Aamu skrev:

Ja, fant den blå på butikken idag! Uten melk og uten soya... Bruker ofte olje når jeg steker, men det er så nytt for meg. Kommer garantert til å gå på en smell... Melk har vært en enormt stor del av livet mitt. Jeg prøver det fortsatt da, men tør ikke å spise det når jeg er alene hjemme (sånn i tilfelle), da er det kjekt med melkefritt smør :) Takktakk

Prøvd laktosefri melk? :) 

Anonymkode: ad19c...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berit nordstrands smør :) er i blå forpakning og selges (endelig) på de fleste butikker! Ellers kan du bruke den blå margarinforpakingen (tror den er fra tine)

Anonymkode: 00d0c...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lingua franca skrev:

Går ikke an å få smør uten melk (fløte). Da heter det margarin.

Hadde du ikke noe å bidra med, men så følte du at du måtte skrive "noe" likevel? :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd laktosefri melk? :) 

Anonymkode: ad19c...6f0

Nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Berit nordstrands smør :) er i blå forpakning og selges (endelig) på de fleste butikker! Ellers kan du bruke den blå margarinforpakingen (tror den er fra tine)

Anonymkode: 00d0c...bd5

Ok :) Kjøpte en blå pakke fra soft flora (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...