Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et smør uten melk og soya? Jeg har plutselig begynt å reagerer allergisk mot melk, dessverre, og soya tåler jeg ikke fra før av :)

Aner ikke hva det er med melken jeg ikke tåler, men jeg blir syk og må ta medisin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Perfem2
Skrevet (endret)

.

Endret av XXVIII
Skrevet
2 minutter siden, XXVIII skrev:

Synnøves smøremyk! Selges på rema 1000 og coop, i hvert fall her jeg bor. Null soya eller meieriprodukter :)

ok :)

Skrevet

Finnes i ulke varianter. Husker ikke navn i farten. Det ene er soft margarin i en blå pakke.

Anonymkode: b6a79...3cf

Skrevet

Ja, fant den blå på butikken idag! Uten melk og uten soya... Bruker ofte olje når jeg steker, men det er så nytt for meg. Kommer garantert til å gå på en smell... Melk har vært en enormt stor del av livet mitt. Jeg prøver det fortsatt da, men tør ikke å spise det når jeg er alene hjemme (sånn i tilfelle), da er det kjekt med melkefritt smør :) Takktakk

Skrevet

Går ikke an å få smør uten melk (fløte). Da heter det margarin.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Aamu skrev:

Ja, fant den blå på butikken idag! Uten melk og uten soya... Bruker ofte olje når jeg steker, men det er så nytt for meg. Kommer garantert til å gå på en smell... Melk har vært en enormt stor del av livet mitt. Jeg prøver det fortsatt da, men tør ikke å spise det når jeg er alene hjemme (sånn i tilfelle), da er det kjekt med melkefritt smør :) Takktakk

Prøvd laktosefri melk? :) 

Anonymkode: ad19c...6f0

Skrevet

Berit nordstrands smør :) er i blå forpakning og selges (endelig) på de fleste butikker! Ellers kan du bruke den blå margarinforpakingen (tror den er fra tine)

Anonymkode: 00d0c...bd5

Skrevet
4 timer siden, lingua franca skrev:

Går ikke an å få smør uten melk (fløte). Da heter det margarin.

Hadde du ikke noe å bidra med, men så følte du at du måtte skrive "noe" likevel? :laugh: 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd laktosefri melk? :) 

Anonymkode: ad19c...6f0

Nei :)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Berit nordstrands smør :) er i blå forpakning og selges (endelig) på de fleste butikker! Ellers kan du bruke den blå margarinforpakingen (tror den er fra tine)

Anonymkode: 00d0c...bd5

Ok :) Kjøpte en blå pakke fra soft flora (tror jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...