Snowpatrol Skrevet 12. november 2004 #1 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg er en ny prøver som har fulgt med i forumet en stund. Har visst lenge at jeg har forhøyet testosteronnivå og manglende eggløsning. Jeg bor i USA og er for tiden til utredning for å få riktig "behandling". Jeg leser at mange her bruker Pergotime for manglende eggløsning, men gynekologen min i USA snakker om "Prednisone" som foretrukket preparat. Før jeg evt. begynner med medisinering skal samboeren min til svømmer-test og jeg skal føre temperaturskjema i en måned. Jeg har varierende syklus fra 25 til 111 dager, sluttet med p-piller for over et år siden. Hva er egentlig Pergotime? Brukes det for å få igang eggløsning uansett årsak? Vet noen om preparatet har samme navn i USA? Hvor kan jeg evt. finne ut hvilke virkestoffer det inneholder? Finner stor trøst i å lese i forumet, lykke til alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Pergotime er clomifen-tabletter (clomifen er virkestoffet) Vet at de har clomifen-tabletter i USA også, men jeg vet ikke hva de heter der. Vet at de har et forum inne på www.ovusoft.com hvor jeg har lest om mange som har blitt behandlet med clomifen, så du kan se der inne om du finner noe navn på et preparat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå