Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
Den 22.8.2016 at 19.01, AnonymBruker skrev:

Det med sex har jeg ikke merket at er i sentrum i det hele tatt, folk er mere interessert i å bli kjent med de de skal gå i klasse med. Fikk selv sjokk når jeg leste overskriften på en VG+ artikkel hvor det sto "Det sykeste er fadderuken. Der står førsteklasse-jentene på rekke å suger fadderne". 
Anonymkode: 1d7d8...4f8

Jeg fikk også helt sjokk når jeg så den artikkelen også. Jeg hadde ikke sett eller hørt noe til det. Det var mer hyggelig, for å bli kjent, treffe de du skal arbeide med og sånt. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, Steve Rogers skrev:

Jeg fikk også helt sjokk når jeg så den artikkelen også. Jeg hadde ikke sett eller hørt noe til det. Det var mer hyggelig, for å bli kjent, treffe de du skal arbeide med og sånt. :P

Det som stod i den VG-artikkelen, er vel ikke akkurat vanlig ved alle fadder-uker ved samtlige studier i Norge.

Men VG prøver jo selvfølgelig å blåse opp alt mulig, i håp om å få flest mulig til å lese skriveriene deres....

Anonymkode: 4c183...572

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fadderuka er jo ikke annet enn drekkapulespyogslåss. 

Anonymkode: 32936...b65

Hva mener du her?

Anonymkode: c0f9e...548

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som stod i den VG-artikkelen, er vel ikke akkurat vanlig ved alle fadder-uker ved samtlige studier i Norge.

Men VG prøver jo selvfølgelig å blåse opp alt mulig, i håp om å få flest mulig til å lese skriveriene deres....

Anonymkode: 4c183...572

Nei, det er det jeg også har inntrykk av. Jeg kan ikke huske å sett noen som har flørtet en gang. :PFolk virker mer: EEEy, la oss ha det kult... EEEy, la oss feste! :P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du her?

Anonymkode: c0f9e...548

Akkurat det jeg skriver. Les en gang til. 

Anonymkode: 32936...b65

Skrevet
2 timer siden, Steve Rogers skrev:

Det der var fadderuka på videregående skoler i Oslo, noe sånt skjer bare ikke ved høyere utdanning i Norge.

Anonymkode: 675ec...3a2

Skrevet
Den 22.8.2016 at 17.18, Anciol skrev:

Gamet gjennom hele fadderuken med world of warcraft 

Det jeg holder på med nå.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der var fadderuka på videregående skoler i Oslo, noe sånt skjer bare ikke ved høyere utdanning i Norge.

Anonymkode: 675ec...3a2

Jeg fikk mer sjokk når jeg skjønte det var vgs. Tror nok slikt skjer på høyere utdanning også, men mer skjult. 

Skrevet

Løl, det var festing og drikking på min faddergruppe men jeg gadd ikke være med pga hadde sånn gruppe projekt - ja allerede etter tirsdagen som var skolestart. 

Læreren var skikkelig gira og ville at studentene skulle begynne å bli kjent med studiet og selve medstudenter som vi skal jobbe sammen med i 3 år. Freshman year blir man jo lett å bli kjent med andre studenter etterhvert, det bare tar tid for alle kjenner jo ingen og de meste er sjenert.

Derfra kunne jeg ikke være med. Pluss at studiet mitt er krevende og at de gruppene jeg er med i, fester ikke. Jeg er i en gjeng med voksne student og jeg har da ikke imot siden jeg er jo en av dem. Pluss at jeg også bor langt unna, pendlere og jobber i et annet fylke (Akershus).

Ellers jeg kunne ha likt å bli bedre kjent med de fadderene og medstudenter i fadderuka. Men jeg gidder ikke drikke seg vilt og festing uten å tenke på at jeg er kommet inn i et studium for å studere og ikke for å feste. Sose kan jeg gjøre etterhvert når alle innleveringer og oppgavene er gjort. Ellers så blir det *sosialisering i stressende*. Må nok prioriterer tida riktig fremover også.

Går forresten på Høgskole i Sør-Øst Norge, hvis noen lurer på det.

Skrevet

Fikk et tak i hodet :tannverk:

Anonymkode: 0faaa...86c

• Liker 1
Skrevet

I min faddergruppe var kun en til fra mitt kull og ho deltok ikke på fadderopplegget. Nesten ingen andre fra kullet mitt deltok på fadderuka og de har klart å finne seg venner i klassen for det. 

Anonymkode: 2d76d...9ea

Skrevet

Jeg var med og var 18 år(skulle bli 19). Jeg synes det var først og fremst KJIPT. Jeg ble plassert i en gruppe der alle skulle studere noe annet enn meg, var eldre enn meg og på et punkt gikk i fra meg på et utested helt alene fordi de ville på et 20-årssted. Dette gjorde at når jeg kom sammen med de jeg skulle studere med, fant jeg nesten ingen og ble hengende alene. Ingen sex på meg heller i fadderuken! Litt hooking👌🏻 

Anonymkode: 5ba16...cd9

Skrevet

Endte opp med å ha sex med fadderen min jeg.. 3 forskjellige ganger og (aka ikke ONS), men herregud så god kjemi vi hadde! Prata om alt mulig og lå lenge og koste. Han viste og tegn til at dette ville han fortsette med. Har ikke hørt noe fra han på noen dager da, noe jeg antok kom til å skje etter fadderuka ble ferdig, men nå har jeg fått et dypt crush på han... Aner ikke hva jeg skal gjøre, burde jeg ta kontakt??

Anonymkode: 8501e...a0d

Skrevet
Den 8/23/2016 at 14.53, AnonymBruker skrev:

Ble det mye hooking/sex?

Anonymkode: 42093...8bc

Ikke så vidt jeg fikk med meg, haha. Har også en del venner og bekjente som har fadderuke nå eller har hatt tidligere, og nesten ingen av dem syntes det var noe særlig fokus på klining eller sex, folk virket mer gira på å bare bli kjent og ha det gøy. Sånn var det hos oss også, heldigvis. Men har hørt at det ofte "tar mer av" i f.eks BI sine fadderuker, uten at jeg kan si det sikkert.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var med og var 18 år(skulle bli 19). Jeg synes det var først og fremst KJIPT. Jeg ble plassert i en gruppe der alle skulle studere noe annet enn meg, var eldre enn meg og på et punkt gikk i fra meg på et utested helt alene fordi de ville på et 20-årssted. Dette gjorde at når jeg kom sammen med de jeg skulle studere med, fant jeg nesten ingen og ble hengende alene. Ingen sex på meg heller i fadderuken! Litt hooking👌🏻 

Anonymkode: 5ba16...cd9

Hvor hooka du? Dro lissom alle fadderne på en nattklubb?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endte opp med å ha sex med fadderen min jeg.. 3 forskjellige ganger og (aka ikke ONS), men herregud så god kjemi vi hadde! Prata om alt mulig og lå lenge og koste. Han viste og tegn til at dette ville han fortsette med. Har ikke hørt noe fra han på noen dager da, noe jeg antok kom til å skje etter fadderuka ble ferdig, men nå har jeg fått et dypt crush på han... Aner ikke hva jeg skal gjøre, burde jeg ta kontakt??

Anonymkode: 8501e...a0d

Hvordan klarte du det? Å ligge med han? Hvordan fikk dere først øynene opp for hverandre?

Skrevet
39 minutter siden, jenta96 skrev:

Ikke så vidt jeg fikk med meg, haha. Har også en del venner og bekjente som har fadderuke nå eller har hatt tidligere, og nesten ingen av dem syntes det var noe særlig fokus på klining eller sex, folk virket mer gira på å bare bli kjent og ha det gøy. Sånn var det hos oss også, heldigvis. Men har hørt at det ofte "tar mer av" i f.eks BI sine fadderuker, uten at jeg kan si det sikkert.

Ja tenker å gå på BI ja. Hva mener du med at det tar av? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenker å gå på BI ja. Hva mener du med at det tar av? 

Altså dette blir kun spekulering og "rykter" fra min side, ettersom jeg aldri har studert på BI selv. Men har tre venninner som går der (i Oslo) og alle syntes fadderuka hadde aaltfor stort fokus på rølpefylla og random sex. Fadderne viste dem ikke rundt engang, de var bare sånn "okei, da går vi på polet sammen og så på vors hos meg" :P Men det er jo bare deres erfaring, sier ikke at det er sånn for alle BI-studenter :) 

Skrevet
21 timer siden, jenta96 skrev:

Altså dette blir kun spekulering og "rykter" fra min side, ettersom jeg aldri har studert på BI selv. Men har tre venninner som går der (i Oslo) og alle syntes fadderuka hadde aaltfor stort fokus på rølpefylla og random sex. Fadderne viste dem ikke rundt engang, de var bare sånn "okei, da går vi på polet sammen og så på vors hos meg" :P Men det er jo bare deres erfaring, sier ikke at det er sånn for alle BI-studenter :) 

Har venninene dine hatt sex der da?

Skrevet

Det ble jo selvsagt drikking, men fadderne gjorde det veldig klart at selv om det er fest, så er det helt innafor å drikke alkoholfritt. De gjentok dette ofte, og det var noen i gruppen som var avholds, og det var noen som bare valgte å ikke drikke alle dagene. Veldig greit synes jeg:) Vi dro å grillet og badet en dag, vi var på fest hos en av fadderne en dag(vel flere ganger:P), var ute på studenthuset i byen en dag, vi hadde kostymeparty, fikk bli med på dansekurs, vi dro på go-kart banen, og masse annet forskjellig:) Ble mer morro på dagen mens på kveldene ble det mer festing. Mulig det ble sex mellom noen, men ikke som jeg fikk med meg i alle fall. 

Anonymkode: 53a48...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...