AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Usikker på om dette passer inn her. Men i slutten av juni bestilte vi screens og myggnetting, med forventet levering 4-6 uker og enda ikke fått det. Var noe forsinkelser) nå ser jeg at de har tilbud på disse produktene, kan vi kreve tilbudspris? Ser det er. One tusen å spare, derfor jeg lurer Anonymkode: c6d6f...0e7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Nei, dere kan ikke kreve tilbudspris. Avtalen deres omfatter en helt annen pris, og er antakelig gjort under andre forutsetninger. Men dere kan selvsagt prøve å overtale dem likevel, og bruke forsinkelsen som argument. Det hadde ikke vært urimelig med en liten kompensasjon for forsinkelsen, synes jeg. Anonymkode: 9a7d2...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå