Gå til innhold

Tråd for oss med utfordrende barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare si meg at jeg er ikke alene :fnise:

Har en gutt på 10 år som tar livet av meg i perioder.

Han er en grei gutt med mange positive sider,men så har vi det som av og til blir vanskelig å håndtere.

Ofte sur om morningene

Man må si noe minst 3 ganger før han reagerer

Veldig sta og kjemper for å få viljen sin

Maser hull i hodet på meg hvis han ønsker noe( han får det ikke selv om han maser)

Dramatiserer og er høylytt

Argumenterer og diskuterer( dette irriterer meg mest)

Veldig opptatt av å være kul og tøffer seg :fnise:

Lekser er kjedelig og alt som har med skolen er kjedelig( han er faktisk flink på skolen og lever gode resultater

Hele verden handler om han 

Jeg har en til på 2 år og 10-åringen er veldig flink med lillebroren. 

Vi har mange gode dager,men han er veldig opp og ned med humøret. Han skal endelig begynne å ha samvær med faren annenhver helg og har stor respekt for faren. Håper det hjelper litt.

Flere med hormonelle og utfordrende skolebarn ?

Anonymkode: 5a028...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han så utfordrende da? Høres helt normalt ut for en gutt på hans alder :) Vet ikke om jeg ville kalt han utfordrende, da tenker jeg automatisk på atferdsproblemer o.l, det virker ikke å være tilfelle her. Høres ut som du har en viljesterk gutt med egne meninger og bein i nesa, det kan komme godt med i livet det :) Men selvsagt hold på oppdragelsen, han må jo fortsatt følge dine og fars regler. 

Anonymkode: 6ee59...257

Skrevet

Høres ut som min sønn på 11 år på en prikk. Men jeg tenker ikke han er utfordrende, bare sånn gutter er i pree teen alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...