AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Har nylig involvert meg med en mann. Han var veldig interessert, "på", la planer fremover og ikke minst var sexen helt fantastisk. Jeg falt virkelig pladask selv om det var ting underveis som tydet på at han hadde dårlig impulskontroll og var litt umoden. Det spilte ingen rolle, for han var så nær og perfekt ellers. Det ringte noen varselbjeller underveis, men jeg feide det bort. Vi hadde en krangel for noen dager siden og etter det har han tatt mindre kontakt. Nå viser det seg at han har en annen. Vet ikke om hun har kommet inn i bildet de siste dagene (muligens den kvelden vi kranglet og han gikk på byn) eller om han har hatt henne hele tiden. Uansett er jeg helt knust. Kan ikke fatte at ingenting har vært ekte, at jeg betydde så lite. At alt han sa bare var tull og at det bare skulle en liten krangel til. Vi møttes gjennom en felles interesse så jeg kommer til å se han igjen flere ganger i uken. Prøver å tenke at jeg fortjener bedre, men alt jeg vil er at han skal ringe meg.. Ja, jeg er voksen og ikke fjortis, men han har gjort noe med hodet mitt. Klarer ikke å bli sint, bare lei meg Er det noen som har vært i samme situasjon og har tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 5077d...ed4
annebanane Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Distanser deg til følelsene roer seg. 1
makkapakka Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 hadde klikka i vinkel hvis noen hadde behandla meg sånn... 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Umoden, varselbjeller, krangel, har en annen..... se det selv, ingenting å samle på. Anonymkode: 6b26a...eec 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: At alt han sa bare var tull og at det bare skulle en liten krangel til. Er det noen som har vært i samme situasjon og har tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 5077d...ed4 Hvis han hadde vært en bra mann, skal det MYE mer enn en liten krangel til.. Det er vanskelig å tenke at man er verdt noe bedre når man er såret og liker noen. Det er menneskelig. Men det finnes bra menn, som setter de dårlige i rett perspektiv. Når du finner noen bra vil du se det. Har vært i samme situasjon mange ganger. Akkurat oppdaget at ikke alle menn er drittsekker Drit i han og la han drukne i sin egen lettvinthet om det der var alt han hadde å komme med.. Anonymkode: cf785...54a
draug 75 Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Nei...e. Du får gjøre som alle andre. Finne en stille beskjede fyr og klage til om hvor fæle menn er. Han har sikkert hørt historia før. (Jeg begynte i sin tid å si at jeg tok 100 kroner kvarteret for å høre på elegiene.) Konklusjonen var som oftest den at ingen egentlig ville gjøre noe med det, det ville bare ha litt trøst før de hev seg på en ny følelsesmessig berg- og dalbane med badboy... Så han har en til? -Du er i det minste ikke den eneste til å bli lurt.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #9 Skrevet 23. august 2016 Takk for svar, alle. Det hjalp å se det på trykk. Når jeg leser hva dere skriver så kan jeg ikke fatte hvordan jeg kan være oppegående på andre områder og totalt idiot når det kommer til han her. Blir skikkelig flau over å ha så sterke følelser for han. Men, ja, jeg er verdt mer. Anonymkode: 5077d...ed4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #10 Skrevet 23. august 2016 Hei ts. Skulle nesten tro vi hadde vært borti samme fyr. Jeg var nylig på den følelsesmessige berg og dalbaneturen med samme type badboy i litt over et år. Han behandlet med som søppel, knapt verdt luften jeg pustet. Han hadde 3-4 andre damer fast som jeg visste om, samt mange løse forbindelser.. - likevel.. Når det var "min tur" og de periodene det var meg han ville ha, fikk han meg til å føle meg så spesiell at det hele på sett og vis ble verdt det. Fullstendig blendet for periodene med ingen kontakt, løgner og nedsettende kommentarer. Føler meg på mange måter psykisk og følelsesmessig mishandlet. Nå sist han kuttet meg ut for gang nr XX, bestemte jeg meg for at det fikk bli siste gang han såret meg. Jobbet ekstremt hardt med meg selv for ikke å krype for han, ikke sende noe og for all del ikke svare på noe. Jeg fikk distansert meg sakte men sikkert nok til å åpne øynene for andre menn (jeg har jo knapt enset at andre menn har eksistert det siste året). Kort tid etter jeg var "klar" dukket det opp en fantastisk mann "ut av det blå" som ba meg på date. Vi dater enda og han behandler meg som en prinsesse. Kan ikke huske sist jeg har hatt det så bra som jeg har det med han. Konklusjon; ta beina på nakken og kom deg vekk fra badboyen fort som fy. Det finnes så ufattelig mye bedre. Så kan disse playerne sitte der med sine mange ubetydelige forbindelser mens vi andre finner noe som er ekte! Anonymkode: 62aa1...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 #11 Skrevet 24. august 2016 Bad boys takler jeg lett. Verre med lystløgnere Anonymkode: ec8dd...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå