AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Jeg har et par veldig fillete strømpebukser i skapet. De er hullete, og har ingen lapp igjen. Men de er så ektremt myke! I et slags rillet/ribbet stoff, strikket. De kjenner ut som veldig myk bomull, men har jo stretchen som en strømpebukse. Jeg skulle så gjerne hatt flere slike nå mot vinteren (både med og uten fot er aktuelle). Ingen spesielt holdin i dem, det er heller ikke så nøye. Er det noen som har tips? Det er superviktig at de er myke, og ikke i nylon (har flere i 200denier, det er ikke slike jeg leter etter). Føler jeg leter og leter i blinde, ikke vet jeg hva de er laget av heller, annet enn at det ikke klør (så kan ikke være ull), og at det er så mykt, så mykt. Jeg har aldri kjøpt dyre strømpebukser før, så siden jeg har kjøpt de selv en eller annen gang for mange år siden må de være relativt billige. Jeg vet jeg hadde en periode for noen år siden at jeg kjøpte fra Pierre Robert på matbutikken, men har kun funnet ullstrømpebukser derfra nå, det er ikke slik. Ellers har jeg handlet mest på Cubus/Kappahl/Lindex/H&M. Har sjekket nettsidene uten å funnet noe... Hilsen desperat myke-strømpebukser-fan Anonymkode: 97770...e92
Dricka Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 H&M pleier å få inn sånne strømpebukser på vinteren og mot juletider! De er veldig gode og sånn du beskriver
Vesentlig Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Har noen gode og tykke strømpebukser fra primark. Det er helt svarte og umønstrede og blir aldri "harde" uansett hvor mye jeg vasker dem. Tror de het noe ala super-soft eller noe.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 6 timer siden, drop-dead skrev: H&M pleier å få inn sånne strømpebukser på vinteren og mot juletider! De er veldig gode og sånn du beskriver Jeg sjekket H&M flere ganger i fjor. De tykke strømpebuksene til H&M er slike som blir stivere/grovere i vask. 6 timer siden, Vesentlig skrev: Har noen gode og tykke strømpebukser fra primark. Det er helt svarte og umønstrede og blir aldri "harde" uansett hvor mye jeg vasker dem. Tror de het noe ala super-soft eller noe. Ser det kun er engelsk nettbutikk, har ikke så lyst til å kjøpe med vanskelig retur til utlandet, men takk for tips Anonymkode: 97770...e92
ashera Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Wolford! Litt dyre, men helt uovertrufne. Fås i undertøysforretninger.
Forundret.. Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Cubus og H&M pleier å ha inne noen i ullblanding. Både glatte, ribbestrikket og med mønster. De holder seg kjempebra og er tykke, myke og fine.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 6 minutter siden, ashera skrev: Wolford! Litt dyre, men helt uovertrufne. Fås i undertøysforretninger. Det har jeg ikke råd til, må være billige. Og det har jeg tydeligvis funnet en gang før, så jeg må bare finne de igjen Anonymkode: 97770...e92
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 4 minutter siden, Forundret.. skrev: Cubus og H&M pleier å ha inne noen i ullblanding. Både glatte, ribbestrikket og med mønster. De holder seg kjempebra og er tykke, myke og fine. Sikker på at de er så myke? De jeg har funnet på H&M og Cubus er myke før vask, men etter det så kjenner man strukturen på stoffet når man tar på dem. De jeg hadde var helt myke, føltes nesten som å ta på flanell. De vanlige som de fleste kaller myke, er ikke det jeg mener med myke. Vanskelig å forklare :/ Anonymkode: 97770...e92
Forundret.. Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at de er så myke? De jeg har funnet på H&M og Cubus er myke før vask, men etter det så kjenner man strukturen på stoffet når man tar på dem. De jeg hadde var helt myke, føltes nesten som å ta på flanell. De vanlige som de fleste kaller myke, er ikke det jeg mener med myke. Vanskelig å forklare :/ Anonymkode: 97770...e92 Måtte sjekke skuffen her nå. Cubus sine glatte ( 50% ull 45 % polyamid og 5 elestan ) et mykere enn H&M sine glatte i ullblanding. H&M pleier å ha dem i to pk en glatt og en mønstret. Har to stk som er helt topp, jeg mener de er kjøpt på sparkjøp, de har liksom en bomull innside, disse har ikke vaskelapp. Kanskje de er av merket safa? Ellers så kan de komme fra B young. Hvordan en vasker dem spiller jo også inn, jeg vasker dem på ullprogram med milo o.l.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 2 timer siden, Forundret.. skrev: Måtte sjekke skuffen her nå. Cubus sine glatte ( 50% ull 45 % polyamid og 5 elestan ) et mykere enn H&M sine glatte i ullblanding. H&M pleier å ha dem i to pk en glatt og en mønstret. Har to stk som er helt topp, jeg mener de er kjøpt på sparkjøp, de har liksom en bomull innside, disse har ikke vaskelapp. Kanskje de er av merket safa? Ellers så kan de komme fra B young. Hvordan en vasker dem spiller jo også inn, jeg vasker dem på ullprogram med milo o.l. Takk for at du sjekket Da skal jeg dra innom Cubus en gang til, håper hardt her nå! Jeg vasker alt på 40 grader og gjerne i trommel etterpå, og derfor merker jeg så godt at det er den ene som har holdt seg så myk, mens de andre ikke har gjort det. Hadde jeg bare funnet igjen samme Jeg har aldri kjøpt strømpebukser på Sparkjøp før, og stoffet inni og utenpå er likt på den jeg har. Anonymkode: 97770...e92
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #11 Skrevet 23. august 2016 Disse http://www.marksandspencer.com/100-denier-modal-opaque-tights-1-pair-pack/p/p22107559?image=SD_02_T60_5458_Y0_X_EC_90&color=BLACK&prevPage=plp&pdpredirect Anonymkode: 4ab2b...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå