Gå til innhold

Eneste på jord som ØNSKER å være singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært forelsket. Helt sant. Jeg er snart 30, men jeg kan ikke engang tenke meg tanken å skulle dele livet mitt med noen andre... Er det kun meg i denne verden som helst vil være singel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert endel som er som deg, men kanskje en dag så møter du noen du blir forelsket i :)

Skrevet

Du er nok ikke alene om å ikke ha vært forelsket. Jeg vet om flere som aldri har vært det, etter hva de sier selv. 

Skrevet

Jeg har hatt samboer og har konkludert med at livet nytes best som singel. Venner og familie er derimot viktig.

Anonymkode: 3c926...de8

• Liker 4
Skrevet

Langt ifra. 😊

Skrevet

Selvfølgelig er det bare deg, du er helt unik. Bare spør mamman din.

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet
Den Sunday, August 21, 2016 at 0.02, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt samboer og har konkludert med at livet nytes best som singel. Venner og familie er derimot viktig.

Anonymkode: 3c926...de8

+1000

Skrevet

Ja, det er bare deg blant hele verdens befolkning som har et ønske om å være singel. 

Anonymkode: 6c533...099

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er bare deg blant hele verdens befolkning som har et ønske om å være singel. 

Anonymkode: 6c533...099

Nei

Anonymkode: ffb28...bfe

Skrevet

Heller singel enn i forhold med feil kvinne. Det er krevende å være i forhold, så da skal det være verdt det. Slik tenker nok de fleste.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Lee Jones skrev:

Heller singel enn i forhold med feil kvinne. Det er krevende å være i forhold, så da skal det være verdt det. Slik tenker nok de fleste.

Samme sier jeg om menn. Og etter å ha hatt et par samboere og noen forhold, så vet jeg at jeg ikke ønsker å leve med en mann igjen. Men jeg kan godt ha en deltidskjæreste. En jeg slipper å måtte forholde meg til daglig. Menn kan være jævli slitsomme og masete. Jeg er fri og vil være fri, men fast partner for kos og turer og gøy innimellom hadde vært kjekt. 

Anonymkode: 81dc6...4c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...