Gå til innhold

Er jeg et sexobjekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag hadde jeg besøk av kjæresten min. Han er en av de som alltid skal pule når jeg er med han. Og jeg så dum og sier ja. Jeg er 14 og han 15. Men idag var jeg veldig sliten og når han spurte om vi kunne pule så sa jeg nei. Og han prøvde men jeg var bestemt på at jeg ikke ville la han få lov til denne gangen. Da ble han skikkelig sur. Jeg sa da til han at jeg føler meg som et objekt og ikke et menneske. Og at jeg ikke ville være den jenta som han bare kan knulle rundt på når han enn måtte passe liksom. Og da begynte han å gråte . Og så spurte jeg om hvorfor osv. Og han sa da at han bare faktisk ser på meg som et objekt og bare er sammen med meg for å pule. Jeg begynte å gråte skikkelig og kunne ikke Tro hva han sa. Han gikk etter det. Jeg er helt knust innvendig og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har vært sammen i 3 år så vet dere det

Anonymkode: 1a182...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-hva skal jeg gjøre??

Anonymkode: 1a182...824

Skrevet

Dette har du skrevet om før. Hvor mange tråder trenger du?

Anonymkode: 2cb14...f63

Skrevet

Aldri bruk et sekund mer på den fyren :)

Skrevet

Du skal ikke godta det. Kom deg vekk fra han. Det finnes enormt mange gutter som behandle deg bedre. Du vil nok være glad du forlot han om kort tid, og i alle fall når du er voksen.

Anonymkode: 0e413...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...