Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har lagt merke til at færre og færre som bruker høyhælte sko ute på byen og ellers:O

Hva er grunnen til det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt å gå i.

Anonymkode: 42917...ad0

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vondt å gå i.

Anonymkode: 42917...ad0

jeg personli syns ikke det er vondt å gå i, syns det er behageli å ikkje minst utroli kjekt:D

Skrevet

Fulle jenter i høye heler er det mest tackye som finnes.

Anonymkode: 81b8a...b21

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er ikke bra for verken ryggen eller føttene og jeg går mye til fots, derfor bruker jeg ikke hæler. Dessuten er det et helvete på brostein og generelt upraktisk i de aller fleste situasjoner.

Skrevet

Hvordan sko bruker dere på byen hvis hæler ikke er aktuelt?

Anonymkode: 3c9ce...677

Gjest Tigress
Skrevet

Det er kjempeflott om det blir færre som går med høge hælar, for det kan tyde på at fleire rett og slett går som transport, og då treng noko som er godt å gå med. Eg håpar på at det er grunnen!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan sko bruker dere på byen hvis hæler ikke er aktuelt?

Anonymkode: 3c9ce...677

Ballerinasko, støvletter, skoletter, pene sandaler, tøysko. Det finnes massevis av pent skotøy uten hæler. 

Anonymkode: 8b3db...0ce

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Tigress skrev:

Det er kjempeflott om det blir færre som går med høge hælar, for det kan tyde på at fleire rett og slett går som transport, og då treng noko som er godt å gå med. Eg håpar på at det er grunnen!

Det finnes høye heler sko som er gode å gå langt i.

Skrevet

Det er på mote å gå med flate sko.

Anonymkode: 395d6...0cb

Skrevet

Det er bare trist. Høye hæler er elegant, sexy, feminint.

Skrevet
10 minutter siden, Kjempen skrev:

Cry me a river. Det er ikke trist for kvinners helse. 

Anonymkode: 8b3db...0ce

• Liker 5
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Kjempen skrev:

Er du mann? Da syntes jeg du skal prøve å gå og danse i høye heler litt brisen i 8 timer i strekk. Hvorfor skal vi ødlegge bena våre pga du syntes det er sexy?

Endret av Fluffe
  • Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, Kjempen skrev:

Det viktigste er at de bruker det i senga.  Gjerne i kombo med stay-ups......  Ooooohhhh......

Anonymkode: 57b4f...99b

Skrevet

norske damer er generelt veldig lite classy. 

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, herremann skrev:

norske damer er generelt veldig lite classy. 

Norske gutter er generelt alt for klagette og forventer at vi skal ødlegge kroppen vår for å se fine ut for dere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker godt å gå med høye hæler, men det er tid og sted. Er det planlagt å gå og stå mye så dropper jeg det. Jeg har høye hæler som er gode å gå med, men om det er planlagt 8 timer trasking i byen så blir det slitsomt for meg. Spesielt mye ståing kan gjøre vondt etterhvert. Men som på skole og byen på kveldstid liker jeg det veldig godt. Selv om det blir dyrt med all brosteinen. Men skomakeren får i alle fall god inntekt da :P 

Anonymkode: 9c7bf...962

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Fluffe skrev:

Norske gutter er generelt alt for klagette og forventer at vi skal ødlegge kroppen vår for å se fine ut for dere.

fordi jeg påpeker et faktum så er vi klagete?

Endret av herremann
Skrevet
1 minutt siden, Fluffe skrev:

Så så ..... Kvinner har alltid måtte lide litt for skjønnheten, tenk på oss menn som må skjære oss i ansiktet/halsen med sylhvasse redskaper hver dag   :tongue:

Forøverig er det veldig trist utvikling at vi går mot et slags intetkjønn. Ingen spenning mellom kjønene lenger blandt de unge. En av grunnene til at jeg er glad jeg ikke er helt ung lenger.

Anonymkode: 57b4f...99b

Skrevet
3 minutter siden, herremann skrev:

fordi jeg påpeker et faktum så er vi klagete?

Jeg påpeker at dere klager alt for mye. Jeg har mista tellingen hvor lange tråder det finner på kvinneguiden om hvor jævlig norske jenter er. Så finn dere noe annet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...