Gå til innhold

Hvordan unngå grålig/gul overmadrass?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Leo skrev:

Jada. Hvis det er det man har, så sover man fint på en slik. Men en skikkelig god seng er deilig luksus!

Du har så rett! :)  Jeg gleder meg til jeg kan investere i en skikkelig god seng

Anonymkode: af93d...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har så rett! :)  Jeg gleder meg til jeg kan investere i en skikkelig god seng

Man tilbringer så mange timer i sengen at en god seng med skikkelige dyner, puter og sengetøy bør stå høyt på prioriteringslisten etter min mening. Sofa, TV etc. får komme senere hvis man har begrensede midler. Evt. kan de kjøpes billig og brukt. Akkurat madrasser og sengetøy bør være nye og helt rene. Synes jeg da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Leo skrev:

Man tilbringer så mange timer i sengen at en god seng med skikkelige dyner, puter og sengetøy bør stå høyt på prioriteringslisten etter min mening. Sofa, TV etc. får komme senere hvis man har begrensede midler. Evt. kan de kjøpes billig og brukt. Akkurat madrasser og sengetøy bør være nye og helt rene. Synes jeg da.

Jeg er så enig i dine kloke ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.banda.no/nettbutikk/index.php/component/redshop/51/74/tempur-produkter/madrasser-laken-beskyttelse/P-tempur-vanntett-madrassbeskytter?Itemid=74  To av disse til å bytte på og å vaske er mye bedre enn polstrede overmadrasser/madrassbeskyttere. Mye enklere å vaske, tette og behagelige å ligge på. 

Anonymkode: f6360...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.banda.no/nettbutikk/index.php/component/redshop/51/74/tempur-produkter/madrasser-laken-beskyttelse/P-tempur-vanntett-madrassbeskytter?Itemid=74  To av disse til å bytte på og å vaske er mye bedre enn polstrede overmadrasser/madrassbeskyttere. Mye enklere å vaske, tette og behagelige å ligge på. 

Anonymkode: f6360...82d

Overmadrass må man uansett ha. Et laken kan ikke erstatte den på noen måte. Ellers er vel slike "tisselaken" noe av det verste jeg har sovet på noen gang. Reklamen lover at de "puster", men det blir uansett litt som å sove i regntøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...