theSchrimp Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 (endret) Hei. I noen måneder nå, har jeg fått brun utflod og veldig lite. Trenger såvidt ikke å bruke bind engang.. men også stikkinger nederst i magen på høyre side.. dengang gikk jeg på pilla.. og gått på den i 6 -7 år... til jeg opplevde dette.. oppsøkte lege, og skal ikke ha noen kjønnsykdom .. så sluttet på pilla for å se om det hjalp, til tross for det ble syklusen stabil med det samme, og hadde en normal blødning med masse mens! Og igjen nå bare bittelitt lysebrun utflod.. har fast partner, og hatt ubeskyttet sex. Regelmessig. Jeg mener jeg hadde EL for en uke siden idag. (Grunnet øm livmor og EL utflod i noen dager) men tok ingen test. Så skulle opprinnelig ikke hatt mens enda. Edit; stikkingen foregår jevlig utenfor syklus. Men veldig svakt. Endret 21. august 2016 av theSchrimp Glemte detalje om stikking
theSchrimp Skrevet 24. august 2016 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2016 Mandag fikk jeg svake kramper nederst i magen, under navlen, småstikker i begge sider av eggstokkene, igår tirsdag fant jeg små spor av brun utflod/mens når jeg tørket meg på morran, sammen med masse egghvitt utflod (tror det er sæd etter samleie kvelden før) i 19 tiden begynte det å sprenge/stikke i begge brystene. Og på når jeg fikk på do sistegang for kvelden fikk jeg en tørr/brunsvart aktig greie på papiret, enda idag småstikker det i puppene og oppblåst /mensmurring i magen igjen. Mistenker fortsatt ustabil syklus. Men synes det er rart at puppene stikker ETTER det jeg tror skulle vært mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå