Gå til innhold

Spørre om ny date.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en har vært på første date ville du spurt dagen etter om han vil finne på noe eller ventet?

Anonymkode: 4a977...95f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne til og med ha spurt mens jeg var på daten, hvis jeg følte at DETTE var skikkelig bra.

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, Ardenus skrev:

Kunne til og med ha spurt mens jeg var på daten, hvis jeg følte at DETTE var skikkelig bra.

Det var vel litt kjapt

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel litt kjapt

Hvorfor det? Er man interessert begge to så er det bare positivt, er derimot bare den ene interessert så går det heller dårlig.

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel litt kjapt

Mange som spør der og da, på tampen av første date...om man skal ses igjen, finne på noe i morgen osv. Ikke alltid like artig hvis det ikke var en bra date for din del, men en god ting hvis du liker fyren godt, slippe "terror-timene"etter daten, lure på om han vil ta kontakt, interessert i noe mer... Er litt lei av at det skal være et spill. Man kan ikke si ditt, gjøre datt, må vente så så lenge før man tar kontakt, ikke være for ivrig, heller ikke avvisende...sukk... Jeg er nå meg selv, tar kontakt hvis jeg føler for det, og satser på at han i den andre enden takler det fint ;) Dating-etikette...slitsomt 😄

Anonymkode: bd73d...18c

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Ardenus skrev:

Hvorfor det? Er man interessert begge to så er det bare positivt, er derimot bare den ene interessert så går det heller dårlig.

En vet jo ikke sikkert om den andre parten er 100% interessert på første date Så kanskje lurt å heller  vente til neste dag og spør...

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel litt kjapt

Helt genuint nyskjerrig; hvorfor?

Anonymkode: ed218...490

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En vet jo ikke sikkert om den andre parten er 100% interessert på første date Så kanskje lurt å heller  vente til neste dag og spør...

Hvis du har litt sosiale antenner, så merker du jo om den du er på date med har det bra på daten og om man har det gøy sammen, kjemi osv.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Ardenus skrev:

Hvis du har litt sosiale antenner, så merker du jo om den du er på date med har det bra på daten og om man har det gøy sammen, kjemi osv.

Får en følelse om det er en  en vil se i gjen eller hade, men som sagt vet jo ikke 100% hva den andre tenker. Men ingen fasitt.. Synes ikke altid det er et passe tidspunkt på en første date til å spør heller., 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt genuint nyskjerrig; hvorfor?

Anonymkode: ed218...490

Greit å sove på det?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får en følelse om det er en  en vil se i gjen eller hade, men som sagt vet jo ikke 100% hva den andre tenker. Men ingen fasitt.. Synes ikke altid det er et passe tidspunkt på en første date til å spør heller., 

Hvis du har tenkt til å spørre uansett seinere, hva er forskjellen? Poenget mitt er bare at når man er rimelig sikker, så hvorfor ikke spørre ?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ardenus skrev:

Hvis du har tenkt til å spørre uansett seinere, hva er forskjellen? Poenget mitt er bare at når man er rimelig sikker, så hvorfor ikke spørre ?

Hvis en venter litt noen timer, neste dag før en sender en tekst får en tenkt seg om. Som regel har en vel en følelse at en ikke hvet helt om en skal skal ikke etter en date. Selv om en føler det gikk bra.  

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en venter litt noen timer, neste dag før en sender en tekst får en tenkt seg om. Som regel har en vel en følelse at en ikke hvet helt om en skal skal ikke etter en date. Selv om en føler det gikk bra.  

OK, du har ikke møtt noen som du er kjempe kjemi med, det er helt greit, men JEG ville ha gjort det, hadde ikke hatt noen problemer med å ha spurt, om jeg fikk ja eller nei.

Du må ha hviletid før du spør, greit nok.

• Liker 1
Skrevet

Tør ikke spørre på daten da jeg ikke vil bli avvist face2face. Men om alt var bra sender jeg samme dag eller dagen etter noe sånt som "hei 😊 Takk for en koselig kveld. Si gjerne fra om du vil finne på noe igjen en dag ☺️" evt med noe vi pratet om eller gjorde. Om det er positivt svar på den finner jeg en spesifikk dag. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gjerne spurt med en gang.

Skrevet
9 timer siden, Ardenus skrev:

OK, du har ikke møtt noen som du er kjempe kjemi med, det er helt greit, men JEG ville ha gjort det, hadde ikke hatt noen problemer med å ha spurt, om jeg fikk ja eller nei.

Du må ha hviletid før du spør, greit nok.

Vel jeg sendte melding i dag til en jeg var på date med i går. Det skal være en ganske god tone skal du spør på selve daten. Har jo ikke sett denne personen før. 

Skrevet

Mannfolk.. Hvet ikke om det var bare en fin måte å si vi ikke passet sammen. Men svaret var at han gikk endel tur med ei annen og ville se hvordan det gikk. Hvorfor gikk han tur med meg? Har en følelse av at det ikke var helt sant. Følte det var god kjemi men helt greit  å vente med å spør om ny date i dag

Skrevet
19 timer siden, Ardenus skrev:

Helt enig med deg. Er jo bare å spørre. Da får du svar med en gang, slipper en å tenke og føle så mye rart.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg følte god kjemi og jeg likte fyren, ville jeg nok ha spurt om ny date når han skulle dra. Jeg gjorde det med en date. Fikk vage svar. Vi dater ikke lengre. Ble bare den helgen. Han nye jeg dater nå har jeg vært på 3 dates med. Vi avtalte faktisk midt i date'n om ny date helgen etter.  Hadde  god kjemi :) 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Inwe skrev:

Tør ikke spørre på daten da jeg ikke vil bli avvist face2face. Men om alt var bra sender jeg samme dag eller dagen etter noe sånt som "hei 😊 Takk for en koselig kveld. Si gjerne fra om du vil finne på noe igjen en dag ☺️" evt med noe vi pratet om eller gjorde. Om det er positivt svar på den finner jeg en spesifikk dag. 

Avist face2face er noe med det. Hadde det vært super  god kjemi kan en vel spør på selve daten. Som regel er en litt usikker. Men har sagt "takk for daten. Nå har du nr så nå kan du sende meld om du vil finne på noe. Men ingenting konkre avtalt" Somregel får en vage tilbakemeldinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...