Gå til innhold

Klær til nyfødt

Nanella

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg venter baby når som helst nå :-) Sitter å går igjennom alle klær vi har kjøpt, fått og arvet. Ser ikke ut som det går tomt for vanlige klær med det første, et par ting jeg må handle men så kommer det vanskelige. Hvor mye og hva burde jeg ha av klær slik at vesla kan sove ute, gå trilleturer etc. Hva slags stoff er best etc. Jeg kjøper jo noen ullbodyer og ullstrømpebukser, men hva må jeg ha utenpå der for at hun ikke skal fryse? Har en "kjøredress" med fleeze og bomull, men det blir til mildere dager regner jeg med og grei til å ha ut og inn av bil..

Jeg har dunpose til vogna, i tillegg er det overtrekk på bagen til å dra igjen. Ville dere brukt dyne i tillegg eller bare et ullpledd?? Hva med lammeskinn- jeg har invistert i det.

Nei dette blir fryktelig rotete, men skjønner dere hva jeg er ute etter??

Klem fra den vordene uvitende mor :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg syns det høyres ut som du e godt forbredt eg :)

Trur ikkje du trenge nokke meir enn dunposen i vogna- dei e varme og gode- og ho har jo litt kle på seg og.

Lammeskinn e et av mine beste kjøp- heilt fantastisk (einaste eg angra på e at eg ikkje hadde de før han va over 2mnd..) Lunt og godt!

Men eg trukje du trenge de i vogna i tillegg til posen altso..

Til min baby bruka eg kun ullkle- body, stømpebukse og sokka. Uttapå de so e jo bomull og fleece deilig..

Har du en kjøredress helde sikkert de- men eg har alltid et lite teppe i bilen som eg har på han-sia de tar litt tid å varme opp bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...