AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Hei! Lurte på om noen hadde erfaring med å bestille fra LV sin Oslobutikk per telefon? Skal kjøpe min første veske derfra om en måned men jeg bor et stykke unna så det blir tungvint å reise til Oslo.. Samtidig tenker jeg at det sikkert er en liten "opplevelse" å få gå inn og dra kortet, selv om jeg hører mye dårlig om servicen der.. Uansett, har noen av dere bestilt på telefon og fått tilsendt varer? Anonymkode: 59455...73b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Lurte på om noen hadde erfaring med å bestille fra LV sin Oslobutikk per telefon? Skal kjøpe min første veske derfra om en måned men jeg bor et stykke unna så det blir tungvint å reise til Oslo.. Samtidig tenker jeg at det sikkert er en liten "opplevelse" å få gå inn og dra kortet, selv om jeg hører mye dårlig om servicen der.. Uansett, har noen av dere bestilt på telefon og fått tilsendt varer? Anonymkode: 59455...73b Jeg gjor det for noen år siden. Funket veldig bra. Anonymkode: 9fdb8...e6a
Prestekragen Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Jeg må bare si, Alice som jobber på LV i Oslo er fantastisk! Selvsagt er det fint å dra innom der, kunne du ikke gjort det til en hyggelig tur for deg selv? Anbefaler deg uansett å spørre etter Alice, hun er best.
Kelsier Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Jeg har bare opplevd elendig service der, så sist handlet jeg i København i stedet for. Like greit å ringe.
Gjest asdas123 Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Jeg synes servicen der er god, men det fungerer like bra å ringe hvis du er helt sikker på størrelse osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå