AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #21 Skrevet 21. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden lager du en tråd som omhandler deg, og ditt ansikt på kvinneguiden - som i utgangspunktet er et meget anonymt forum? Har du så stort eksponerings- og oppmerksomhetsbehov at du trenger en egen tråd hvor du kan poste bilder av deg selv og få dem kommentert - på norges mest populære forum? Sorry, men det ble litt spesielt for meg.. Og for å være litt saklig; du har absolutt ikke oval ansiktsform, men square. Anonymkode: 06cc6...361 Biologi min venn. Det ligger i menneskets natur å søke oppmerksomhet. Det forklarer også hvorfor menn går etter pene damer biologi.Hvorfor damer velger høye menn, biologi.Altså hun har ovalt ansiktsform vil jeg si, du er bare misunnelig på henne fordi hun er så flott og vakker, biologi det også.hm...vent nå litt, jeg tar det tilbake jeg troor ikke det er biologi, men noe mer åndelig eller religiøst med det. Grunnen kan også være at kvinneguiden er sekt laget av kristne mennesker spesielt de som er moderatleder, du kan se de sletter innlegg som strider mot deres belif om du vil. Anonymkode: 21116...efd 1
Gjest lipgloss Skrevet 23. august 2016 #22 Skrevet 23. august 2016 ikke så lett å se ut i fra din avatar,men vakker er du ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå