AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Har tatt av trekket på sofaputene og putetrekkene kan vel som vanlig stoff gå på vanlig 60 graders vask men hvordan får jeg vasket dunputene og dundyna i senga ? Og hvordan tørke? Hvor lang tid tørk må jeg regne med for dyna? Har ikke tørketrommel eller mulighet til å henge ute til tørk eller varmekabler. Anonymkode: 939c8...021
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tatt av trekket på sofaputene og putetrekkene kan vel som vanlig stoff gå på vanlig 60 graders vask men hvordan får jeg vasket dunputene og dundyna i senga ? Og hvordan tørke? Hvor lang tid tørk må jeg regne med for dyna? Har ikke tørketrommel eller mulighet til å henge ute til tørk eller varmekabler. Anonymkode: 939c8...021 Dunpute og dundyne bør leveres på renseri til rens, dersom du ikke har tilgang på tørketrommel. Trekkene til sofaen kan risikere å krympe på 60 graders vask. Sjekk vaskeanvisningen. Noen trekk tåler ikke mer enn 40 graders vask Anonymkode: f610d...ac8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Å ta av trekkene på sofaputer og vaske trekkene på 60 grader! Vil drepe hele sofaen din. 60 grader er altfor varmt, og man vasker normalt ikke sofaputetrekk i maskinen man bruker rensemaskiner man leier inn eller damvasker. Dun bør du levere til rens avhengig av hvordan dynen er sydd, så kan du vaske dem med minimalt med Milo på max 40 grader i maskinen. Puter er ikke egnet til å vaske i maskin. De legger seg skjevt og kan ødelegge trommelen. Anonymkode: ab0bd...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå