Gå til innhold

Tråd for konkurranser og sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en interessant konkurranse, hvor man er med i trekningen av gavekort på hele 1 000 kroner.

http://blogg.europris.no/giveaways/konkurranse-studiestart-2/?lucky=3261

Hvorfor finnes det ingen tråd (elle under-kategori) på forumet her, for slike ting? Andre debatt-forum jeg kjenner til har minst en tråd (eller en hel kategori) hvor folk kan gi tips om blant annet konkurranser, hvor man kan få gratis ting og så videre....

Kvinneguiden burde også hatt noe slikt.... 

Anonymkode: 4581a...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har insta kun for konkurranser. Men omtrent alle konkurranser der krever at du tagger andre. Ingen som er interessert i å få instavenner kun for dette? For det er jeg, vil ikke plage folk jeg kjenner med tagging :P 

Skrevet

Du kan jo i det minste prøve å være ærlig og si at konkurransen gir deg poeng for hver person som melder seg på via linken du sender ut. 

Ingenting er mer irriterende enn folk som driver og "liker" og "deler" ting via sosiale medier. :fart2:

Anonymkode: 40d35...7fd

Skrevet
1 time siden, Frk.Show skrev:

Jeg har insta kun for konkurranser. Men omtrent alle konkurranser der krever at du tagger andre. Ingen som er interessert i å få instavenner kun for dette? For det er jeg, vil ikke plage folk jeg kjenner med tagging :P 

Jeg har en facebook, kun for konkurranser. :) 

Der må man noen ganger tagge noen som man tror kan ha bruk for / lyst på de tingene som man kan vinne i forskjellige konkurranser. Så da møter jeg samme problemet som deg. :tongue: 

Anonymkode: 4581a...f79

Skrevet

Ingen som kunne tenkt seg en spammevenn på insta? 😂 PM 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...