AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Har fått såpass langt hår nå at jeg har kjøpt to bokser hårfarge for sikkerhets skyld de siste gangene jeg har farget det, så nå sitter jeg igjen med to forskjellige bokser. Det morsomme er jo at jeg har en lysebrun/mørkeblond og en svartbrun, og jeg vil ha håret mitt mellombrunt. Fargene er Garnier Nutrisse sin mørkeblonde, som jeg synes blir for lys og rødlig, og Schwartzkopf sin Million Color i espresso brown, som er nesten svart og igjen blir altfor mørk. Kan jeg blande disse to, eller må jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe enda en boks hårfarge? Anonymkode: 1c4ed...b62
Prestekragen Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Jeg er litt usikker faktisk. Det har gått fint med meg før, men det har vært Wella sin farge fra frisør som jeg har blandet og styrt med.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Det viktigste å ta hensyn til er egentlig nyansen/fargekoden som står på eskene. Da dette er nyansen, og dersom du hadde fått tak i en som var nyansert i røde pigmenter, og en som var nyansert i ask, så hadde du mest sannsynlig endt opp med lillaskjær. Eller om du hadde fått gylden nyanse sammen med en rødlig nyanse, pisse oransj! Hva står det på eskene i tall? hilsen frisør Anonymkode: 084ab...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå