AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Jeg er så ufattelig lat og trøtt hele tiden, jeg orker aldri å gjøre noe. Det kan faktisk ta bortimot 3-4 uker faktisk, før jeg tar meg en dusj. Leggene har jeg ikke barbert på over 6.mnd, sist jeg barberte skulle jeg på ferie. Jeg orker så vidt å fikse bryn eller fjerne hår fra ansiktet (er fra Armenia, så har en del synlige/mørke hår på ansiktet), nå som jeg etter nesten tre år har startet på skole, så har jeg merket at jeg ikke har samme energien i meg som jeg hadde før, før så dusjet jet hver dag, fjernet alt av hår, sminket meg pent om morningen og stelte håret. Nå derimot, så orker jeg såååå vidt å rette ut håret, bare pøser på meg en del foundation og mascara og går ut døra. Har også de siste årene lagt på meg en god del. Omtrent 12 kilo for å være helt presis. jeg trenger å få energien tilbake, hva kan jeg gjøre? Hvor ofte dusjer/steller dere dere? Da mener jeg ikke i form av sminke, men mer sånn; hvor ofte napper dere bryn, barberer legger etc? Anonymkode: 30be3...b81
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Du høres ut som om du trenger en legesjekk for å få undersøkt at du har ok med vitaminer m.m. samt at stoffskiftet ditt er som det skal være. Så sliten er det ikke normalt å være. Anonymkode: 62785...556 2
Arya2000 Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Barbere legger ca ett par ganger I uka, nappe og farge bryn ca 1 gang I mnd men nå har jeg ikke noe særlig vill hårvekst heller. Dusjer hver dag. Det høres ganske ekstremt ut å ikke orke å dusje på 3-4 uker. Sliter du med depresjon fortiden ?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Høres ut som du er deprimert eller har problemer med stoffskifte/vitaminmangel. Gå til lege og få sjekket at alt er ok og fortell legen din om hvordan du føler deg! Anonymkode: dfba1...db4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Sliter ikke med depresjon. Spiser utrolig mye mat, kan fort bli 5 brødskiver med masse nutella, tre brusflasker om dagen, to store porsjoner med hva som helst som er lagd til middag og lista går. Drikker utrolig lite vann og beveger meg ikke i det hele tatt, har ofte opplevd at når jeg sitter, så kommer magen i veien for pusten??? Så må alltid stå opp og legge meg ned. Kroppen er utrolig stiv og har konstant vondt i ryggen når jeg legger meg på magen. Føler det er pga magen er så stor så ryggen blir sliten av å bære på den??? Anonymkode: 30be3...b81
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter ikke med depresjon. Spiser utrolig mye mat, kan fort bli 5 brødskiver med masse nutella, tre brusflasker om dagen, to store porsjoner med hva som helst som er lagd til middag og lista går. Drikker utrolig lite vann og beveger meg ikke i det hele tatt, har ofte opplevd at når jeg sitter, så kommer magen i veien for pusten??? Så må alltid stå opp og legge meg ned. Kroppen er utrolig stiv og har konstant vondt i ryggen når jeg legger meg på magen. Føler det er pga magen er så stor så ryggen blir sliten av å bære på den??? Anonymkode: 30be3...b81 Det er ikke rart du føler deg dårlig når du spiser, unnskyld utrrykket, drittmat. Få i gang et sunt kosthold og mosjon hver dag! OG jo, du kan faktisk bli deprimert av å spise dritt. Du høres deprimert ut. Anonymkode: dfba1...db4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå