fuglekvitter__ Skrevet 29. august 2016 Forfatter #21 Skrevet 29. august 2016 (endret) 14 timer siden, Salka skrev: A-kjendis, B-kjendis, C-kjendis osv. Å-kjendis. Altså ikke så mye til kjendis. Men han virker nå som en hyggelig fyr og han fortjener ikke å bli behandlet dårlig. Jeg forstår godt at han ble lei seg og alle bør behandles bra uansett om de er kjendiser eller ikke. Er jo ganske forkastelig at han først ble behandlet dårlig og når personen forsto at han var litt kjent ble h*n plutselig hyggelig. Hvem definerer hvem og hva som er en kjendis(kjent. Han var faktisk litt kjent. Jeg vet ikke hvorfor det ikke er så mye om han for tiden i media - kanskje karpe diem og onklp har tatt over. De er sikkert litt hippere der de synger om runking og cannabis i bollene i fra Shell. Selv syntes jeg (for å avspore litt) at Tone Damli er veldig flink, og før likte jeg alle de jeg nevner over i dette innlegget, men er enig med det som sto i aftenposten. Folk tør ikke dra på konsertene til karpe diem lenger, fordi det er så aggressivt. Gaute Ormåsen er kanskje litt tørr og kjedelig men det må da finnes en mellomting der ute. Ellers er jeg enig i at vanlige folk kan oppleve sånt også. Forskjellsbehandling rett og slett. Lurer på hva slags Hierarki dette er, da kjendiser blir plassert i sånne kategorier og båser. A, B og C. Det høres ut som klassetrinn. Endret 29. august 2016 av fuglekvinnen__
Fremhevede innlegg