fuglekvitter__ Skrevet 21. august 2016 #1 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Jeg gidder ikke legge ved en lenke til innlegget hans, men i følge nettsiden til Gaute Ormåsen, som var med i Idol (hvis noen vet hvem han er?), så har han i følge han selv blitt behandlet dårlig. Kort igjenfortalt: Han ble behandlet dårlig av en ute på en cafe eller på byen, men så fort personen gjenkjente han så ble personen hyggelig (personen hadde da vært uhøflig i mot han kort tid før dette). Han er oppgitt og lei over at folk bare er hyggelig hvis de kjenner han igjen - som den kjendisen han er (eller var). Det kom inn flere kommentarer på siden hans om folk som selv var i denne musikerbransjen og enten hadde opplevd noe lignende, eller som kjente seg igjen, eller folk som støtten han. Jeg kan jo ikke vite hvor sterkt han reagerte på dette, men det virket ikke som om det var noe gøy for han. Hvordan hadde dere selv reagert? Jeg ville ikke reagert på det, jeg hadde bare gått videre og når sant skal sies så er han ikke en så veldig kjent person, så det kan hende at personen ble hyggelig i mot Gaute Ormåsen av helt andre grunner. Ikke bare fordi han er kjendis i følge han selv. For å skjønne det selv, så hadde jeg strengt talt aldri blitt trist og oppgitt hvis noen ble hyggelige i mot meg i løpet av en dags tid fordi omstendighetene fant det for godt at noe hadde skjedd som gjorde at jeg plutselig satt og smilte igjen. Virker det med andre ord ikke litt mer som om at det er tilfeldig at personen var sur og ikke fordi han er "kjendis". Han er jo ikke akkurat en kjendis. Endret 21. august 2016 av fuglekvinnen__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. august 2016 Forfatter #2 Del Skrevet 28. august 2016 Er det ingen som mener noe om gaute ormåsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 28. august 2016 #3 Del Skrevet 28. august 2016 Er vel knapt noen som husker han uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. august 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 28. august 2016 4 minutter siden, Keikolina skrev: Er vel knapt noen som husker han uansett. Ikke? Han mener selv at han er godt husket og blir behandlet ut i fra om han er kjendis eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 28. august 2016 #5 Del Skrevet 28. august 2016 Han er vel lei av at folk skifter personlighet med en gang folk kjenner ham igjen. Flere i mitt miljø som vet hvem han er og hører masse på ham. Ble overraska en gang på vors hvor noen av sangene hans ble spilt og alle sang med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. august 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 28. august 2016 3 minutter siden, Vakkertliv skrev: Han er vel lei av at folk skifter personlighet med en gang folk kjenner ham igjen. Flere i mitt miljø som vet hvem han er og hører masse på ham. Ble overraska en gang på vors hvor noen av sangene hans ble spilt og alle sang med. Okey - så han er skikkelig kjent i sitt miljø liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 28. august 2016 #7 Del Skrevet 28. august 2016 Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev: Okey - så han er skikkelig kjent i sitt miljø liksom? Ingen av de jeg kjenner, kjenner ham:) Mitt miljø er i Drammen/Oslo, vet ikke helt hvor han bor, men innbiller meg at han er fra Østfold eller noe (?) (ikke drep meg om jeg tar feil:p) Men de husker ham fra Idol og den tiden og hører fremdels på sangene hans når det kommer ut nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. august 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) 2 minutter siden, Vakkertliv skrev: Ingen av de jeg kjenner, kjenner ham:) Mitt miljø er i Drammen/Oslo, vet ikke helt hvor han bor, men innbiller meg at han er fra Østfold eller noe (?) (ikke drep meg om jeg tar feil:p) Men de husker ham fra Idol og den tiden og hører fremdels på sangene hans når det kommer ut nye. Jeg tror han er i fra Brummundal. Han synger veldig bredt i sangene sine, og mener å huske at det sto det om han. Jeg tror du tar feil, men har ikke tenkt til å denge deg for det om. Ja, han ble ganske populær da, men jeg så som skrevet i hovedinnlegget at han hadde opplevd noe som ikke var noe gøy, og med en gang noen skjønte at han var litt kjent så ble han plutselig godtatt og folk ble plutselig hyggelige i mot han. Endret 28. august 2016 av fuglekvinnen__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 28. august 2016 #9 Del Skrevet 28. august 2016 Haha, jeg er så dårlig på dialekter:p Så trodde jeg huska noen nevnte Østfold, men Brumunddal hørte også logisk ut:p Skjønner det er litt kjipt at folk at folk behandler deg anderledes fordi man er litt kjent. Da er det lissom ikkepersonligheten din det går på og som de liker, men de liker statusen sin:/ (btw har flere mista anonym-knappen?:p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 28. august 2016 #10 Del Skrevet 28. august 2016 Er ikke lov å være anonym på rampelys forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 28. august 2016 #11 Del Skrevet 28. august 2016 5 minutter siden, Keikolina skrev: Er ikke lov å være anonym på rampelys forumet. Ah, det visste jeg ikke:) Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. august 2016 #12 Del Skrevet 28. august 2016 Gaute Hoggormåsen er intet annet enn en Å-kjendis. Smørsanger på brumunddalsk og en kjedelig rolle i hotel cæsar kvalifiserer ikke til større kjendisstatus enn Å, kanskje Ø om du er heldig. Sorry, Gaute. Men jeg syns folk bør behandles likt ute uansett om de er kjendiser eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 28. august 2016 #13 Del Skrevet 28. august 2016 Har aldri hørt om mannen og det høres litt ut som sutring. Hvis noen oppfører seg på en slik måte at jeg blir irritert spiller det ingen rolle om det er kongen eller en smørsanger fra en søppelkanal, sur blir jeg uansett. Hvis vedkommende oppfører seg ålreit etterpå - blir jeg blid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. august 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 28. august 2016 42 minutter siden, Vakkertliv skrev: Ah, det visste jeg ikke:) Takk:) Det står under der du trykker "send inn svar". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 28. august 2016 #15 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg tror ikke det var tilfeldig at personen endret væremåte. Mulig det var en fan med en dårlig dag som plutselig oppdaget at den nittifemte kunden faktisk var hans store helt Folk bare er sånn. Er på ingen måte kjendis selv, men har opplevd forskjellsbehandling begge veier av div grunner som egenlig ikke burde utløse noen reaksjoner. Synes personlig at det tåpeligste er når folk man kjenner eller vet hvem er plutselig forandrer væremåte, f.eks., først hilser de ikke, men når du blir forfremmet på jobben, vinner i lotto, eller utmerker deg i ditt eller datt er det ikke måte på hvor mange som gjerne vil kjenne deg.. Men jeg skjønner egentlig ikke at folk reagerer på innlegget hans, han sier jo bare at han synes folk bør behandles likt, uansett hvem de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. august 2016 Forfatter #16 Del Skrevet 28. august 2016 1 time siden, Salka skrev: Gaute Hoggormåsen er intet annet enn en Å-kjendis. Smørsanger på brumunddalsk og en kjedelig rolle i hotel cæsar kvalifiserer ikke til større kjendisstatus enn Å, kanskje Ø om du er heldig. Sorry, Gaute. Men jeg syns folk bør behandles likt ute uansett om de er kjendiser eller ikke. 1: Hva er en å-kjendis? Han ble lei seg. Det sto skrevet tydelig, og det var masse ting han ikke fikk gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 28. august 2016 Forfatter #17 Del Skrevet 28. august 2016 2 minutter siden, ti10 skrev: Jeg tror ikke det var tilfeldig at personen endret væremåte. Mulig det var en fan med en dårlig dag som plutselig oppdaget at den nittifemte kunden faktisk var hans store helt Folk bare er sånn. Er på ingen måte kjendis selv, men har opplevd forskjellsbehandling begge veier av div grunner som egenlig ikke burde utløse noen reaksjoner. Synes personlig at det tåpeligste er når folk man kjenner eller vet hvem er plutselig forandrer væremåte, f.eks., først hilser de ikke, men når du blir forfremmet på jobben, vinner i lotto, eller utmerker deg i ditt eller datt er det ikke måte på hvor mange som gjerne vil kjenne deg.. Men jeg skjønner egentlig ikke at folk reagerer på innlegget hans, han sier jo bare at han synes folk bør behandles likt, uansett hvem de er. Det har du et poeng i. Er selv bare en helt vanlig person, og har opplevd forskjellsbehandling selv. Så å bruke en kjendisstatus for å få det som man vil blir jo litt feil for alle kan jo oppleve det. Vi er mennesker alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 28. august 2016 #18 Del Skrevet 28. august 2016 Kan du linke til saken? Jeg er nysjerrig på hva han faktisk har uttalt. Men kan forstå godt at han blir oppgitt over folk som skifter personlighet ut fra om de kjenner han igjen eller ikke. Men jeg forstår ikke hvorfor så mange skal være frekke i utgangspunktet heller jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 28. august 2016 #19 Del Skrevet 28. august 2016 2 timer siden, Salka skrev: Gaute Hoggormåsen er intet annet enn en Å-kjendis. Smørsanger på brumunddalsk og en kjedelig rolle i hotel cæsar kvalifiserer ikke til større kjendisstatus enn Å, kanskje Ø om du er heldig. Sorry, Gaute. Men jeg syns folk bør behandles likt ute uansett om de er kjendiser eller ikke. Jeg mener nå han er litt mer kjent enn det, selv om jeg ikke tror jeg ville kjent han igjen på gata jeg er enig med deg i at alle burde behandles likt uanset, men det gjør det fortsatt ikke greit å bli behandlet dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 28. august 2016 #20 Del Skrevet 28. august 2016 3 timer siden, fuglekvinnen__ skrev: 1: Hva er en å-kjendis? Han ble lei seg. Det sto skrevet tydelig, og det var masse ting han ikke fikk gjort. A-kjendis, B-kjendis, C-kjendis osv. Å-kjendis. Altså ikke så mye til kjendis. Men han virker nå som en hyggelig fyr og han fortjener ikke å bli behandlet dårlig. Jeg forstår godt at han ble lei seg og alle bør behandles bra uansett om de er kjendiser eller ikke. Er jo ganske forkastelig at han først ble behandlet dårlig og når personen forsto at han var litt kjent ble h*n plutselig hyggelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg