Gjest Lompa Skrevet 16. november 2004 #21 Skrevet 16. november 2004 :cry: *SNUFS* Lompa vil ha snø....jul....white christmas..... :cry: Æ`kke et snøfnugg å se her.....
LilleBille Skrevet 16. november 2004 #22 Skrevet 16. november 2004 :cry: *SNUFS* Lompa vil ha snø....jul....white christmas..... :cry: Æ`kke et snøfnugg å se her..... .. det er lenge til jul.. så det er fortsatt ikke for sent til det. Synes det kunne være snefritt en stund til jeg .. men de har lovet at det kommer snø i morgen .. så nå har jeg skiftet til piggdekk jeg også...
Gjest Lompa Skrevet 16. november 2004 #23 Skrevet 16. november 2004 .. men de har lovet at det kommer snø i morgen .. så nå har jeg skiftet til piggdekk jeg også... Snø? I morgen? Det ER i Oslo du mener da???*Kikker håpefullt på*
Arwen Skrevet 16. november 2004 #24 Skrevet 16. november 2004 Snø? I morgen? Det ER i Oslo du mener da???*Kikker håpefullt på* http://weather.yahoo.com/forecast/NOXX0029_f.html
Gjest Ninakanin Skrevet 16. november 2004 #25 Skrevet 16. november 2004 Jeg gikk tur med hunden, og så kom snøen plutselig rett imot meg! Kjente at det var superkoselig, gleder meg til den legger seg
CheapChampagne Skrevet 16. november 2004 #26 Skrevet 16. november 2004 http://weather.yahoo.com/forecast/NOXX0029_f.html ÅÅÅ! *gledegledeglede* :-)
Mossa Skrevet 16. november 2004 #27 Skrevet 16. november 2004 :cry: *SNUFS* Lompa vil ha snø....jul....white christmas..... :cry: Æ`kke et snøfnugg å se her..... Du kan få av meg! Ta alt!! ...jeg vil ikke ha noe av det kalde, hvite.. gørret!! Jeg haaater snø!!
jolie Skrevet 16. november 2004 #28 Skrevet 16. november 2004 Ikkeno snø her, dessverre. Oslo sentrum har vel ikke blitt velsignet med dette hvite fenomen enda. Også er det vel bare sentrumsnøen og hovedinn/utfartsåresnøen som blir brun og ekkel og slapsete. Nå flytter vi snart til et sted med hage, og skal ha snø hele vinteren! O joy! Tenk, jeg skal måke snø for første gang på seks år! Morsomt de tre første gangene kanskje..
Miss Angelina Skrevet 16. november 2004 #29 Skrevet 16. november 2004 Her er det ikke noe snø!! Men det er meldt snø, onsdag og torsdag.. men, jeg tviler at det kommer noe!! men jeg venter i spenning:)
KalloRilla Skrevet 17. november 2004 #30 Skrevet 17. november 2004 Det skal jo ha vært det "tradisjonelle snø/trafikk kaos" over hele østlandet i dag utfra det jeg har fått med meg... Har ikke sett noe annet enn regn her i dag, men kan jo ha med at jeg bor i vannkanten Ofte det regner her og kjører en bil 5 minutter så snør det... Vil at snø'n venter til nærmere jul
Miss Angelina Skrevet 18. november 2004 #31 Skrevet 18. november 2004 Det har snødd masse her i natt!! hele 15cm ligger strødd over hele Gardermoen, og det er jo så koselig!! Venter bare på enda mer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå