RoadQueen Skrevet 12. november 2004 #1 Skrevet 12. november 2004 Det snør ute! Og det er kaldt og vind også. Litt for tidleg med vinter for meg - den kan komma vetle julafta. Brrr - legga meir ed i ovnen - laga ostesmørbrød og koka kakao. NAM!
Gjest GreenSky Skrevet 12. november 2004 #2 Skrevet 12. november 2004 Ja, jeg så det snødde her også (Oslo) men det legger seg nok ikke på bakken enda på en stund. Håper jeg!
Arwen Skrevet 12. november 2004 #3 Skrevet 12. november 2004 Jeg håper det kommer snø i Oslo snart, da slipper jeg slølete møkkete sko og buksekanter. Jeg slipper å bli søkkvåt bare jeg går ut døra og alt blir så mye lysere og "freshere". Jeg har aldri skjønt hvorfor noen foretrekker lang høst i stedenfor vinter.
Gjest GreenSky Skrevet 12. november 2004 #4 Skrevet 12. november 2004 Skal vi ha snøballkrig, ¤Arwen¤?
Arwen Skrevet 12. november 2004 #5 Skrevet 12. november 2004 Skal vi ha snøballkrig' date= ¤Arwen¤? Hvis du tør Jeg er tøffere en jeg ser ut som
Gjest GreenSky Skrevet 12. november 2004 #6 Skrevet 12. november 2004 Ok, bare vent til det blir snø! *gnir seg i hendene og ler kneggende latter*
Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2004 #7 Skrevet 12. november 2004 Jeg håper det kommer snø i Oslo snart' date=' da slipper jeg slølete møkkete sko og buksekanter. Jeg slipper å bli søkkvåt bare jeg går ut døra og alt blir så mye lysere og "freshere". Jeg har aldri skjønt hvorfor noen foretrekker lang høst i stedenfor vinter.[/quote'] Min erfaring med Oslo-snøen er at den er enten i veien ellers så blir den bare brun og stygg og slapsete.....syns det er deilig med bare veier og lang høst. Snøen kan komme i midten av desember.
CheapChampagne Skrevet 12. november 2004 #8 Skrevet 12. november 2004 Ja' date= jeg så det snødde her også (Oslo) men det legger seg nok ikke på bakken enda på en stund. Håper jeg! Har det snødd i Oslo?? :o Når?? *vilhasnøNÅÅÅ*
Arkana Skrevet 12. november 2004 #9 Skrevet 12. november 2004 Det lurer jeg også på. Har ikke vært så mye som et snefnugg her. Håper sneen lar vente på seg litt til da, et par uker rundt jul er bra, men ellers kan jeg godt være uten.
Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #10 Skrevet 12. november 2004 Hakke sett antydning til snø i dag jeg heller, men på onsdag sludda det ganske bra..... Litt tidlig ennå
Gjest Lompa Skrevet 13. november 2004 #11 Skrevet 13. november 2004 Hakke sett antydning til snø i dag jeg heller, men på onsdag sludda det ganske bra..... Litt tidlig ennå Hvor i Oslo da? heldiggris! Ha`kke sett snurten av verken snø eller sludd ennå,jeg!:-(
Arwen Skrevet 13. november 2004 #12 Skrevet 13. november 2004 Hvor i Oslo da? heldiggris! Ha`kke sett snurten av verken snø eller sludd ennå,jeg!:-( Det har snødd på Grorud i år hvertfall.
Gjest Tex Skrevet 13. november 2004 #13 Skrevet 13. november 2004 På Klemetsrud, på Lørenskog, på Lillestrøm og på Alnabru også......
Gjest lilletroll Skrevet 13. november 2004 #14 Skrevet 13. november 2004 Har faktisk ikke snødd ennå her i Telemark hvor jeg holder til....og det er jo bare merkelig da.....pleier jo å ha snødd optil flere ganger på den her tiden...selv om det ikke legger seg.....men jeg har det ikke travelt med at det skal snø jeg....for første år på...tja....første gang noen sinne tror jeg så er jeg ikke ivrig etter at det skal komme snø.....men julen må være hvit da!!
RoadQueen Skrevet 14. november 2004 Forfatter #16 Skrevet 14. november 2004 Jeg vil ha snø Kom og hent - verda er kvit i dag. Snøballkrig anyone? Taparen lyt rydda oppkjørsla :-) Og så laga englar i snøen!
KalloRilla Skrevet 14. november 2004 #18 Skrevet 14. november 2004 Har verken sett snø eller sludd enda, og det er helt greit for min del. Nå blåser det veldig surt og kaldt ute så "snø luften" er kommet hit til kysten og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå