Gå til innhold

Manglende "kjemi", fortsette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en mann som jeg kjente for flere år siden, vi har ikke hatt kontakt på 4 år, men har nå begynt å møtes igjen så smått. Første møtet var veldig bra, vi hadde mye å snakke om og samtalen gikk lett. Jeg møtte ham igjen på fredag, men denne gangen var det ingen kjemi. Det var vanskelig å holde samtalen gående, det var til tider pinlig taushet, og jeg ble ganske så oppgitt og tenkte at dette bare ikke vil fungere. Jeg VIL at det skal fungere, men er vits å gi dette en sjanse? Er det å kaste bort tiden sin?

Anonymkode: 4c3fb...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal det fungere om 10 år når de ikke fungerer i begynnelsen når dere skal ha 100 ting å prate om? 

Skrevet

Ikke kast bort tiden deres.

Anonymkode: b26cd...eee

Skrevet

Date nr. 2 kan være ekstra tricky hvis date nr. 1 gikk veldig bra! 😉 Give it some time 😊

Anonymkode: 7f6fd...99e

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville sett det an litt. Kan jo bare være dagsformen. 

Jeg hadde en fantastisk første date der vi snakket om alt og ingenting. Andre date kom han til meg en helg, men jeg blir usikker på meg selv når det virker som ting går bra. Var dermed mer stille, redd for å vise sider han kanskje ikke likte. Endte med at han trodde jeg kjeda meg hele helga, og egentlig ikke ville være med han. Forklarte greia da han spurte. Glad han ikke ga opp. 

• Liker 2
Skrevet
Den 21.8.2016 at 15.39, RompeRusk skrev:

Hvordan skal det fungere om 10 år når de ikke fungerer i begynnelsen når dere skal ha 100 ting å prate om? 

Den 21.8.2016 at 19.07, AnonymBruker skrev:

Ikke kast bort tiden deres.

Anonymkode: b26cd...eee

Det er veldig vanskelig. For jeg vil at det skal fungere, men innerst inne tror jeg at jeg vet at det ikke vil gå.... Jeg liker han, men ting er komplisert. Vi er veldig forskjellige, så jeg får prøve å gi slipp. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Date nr. 2 kan være ekstra tricky hvis date nr. 1 gikk veldig bra! 😉 Give it some time 😊

Anonymkode: 7f6fd...99e

Er du sikker på at det vil bli bedre da? Det var rar stemning sist gang og jeg har ikke lyst til å utsette meg for noe sånt igjen.... Jeg hadde gledet meg, men så ble det en stor nedtur.

Skrevet
14 timer siden, Inwe skrev:

Jeg ville sett det an litt. Kan jo bare være dagsformen. 

Jeg hadde en fantastisk første date der vi snakket om alt og ingenting. Andre date kom han til meg en helg, men jeg blir usikker på meg selv når det virker som ting går bra. Var dermed mer stille, redd for å vise sider han kanskje ikke likte. Endte med at han trodde jeg kjeda meg hele helga, og egentlig ikke ville være med han. Forklarte greia da han spurte. Glad han ikke ga opp. 

Du har rett tror jeg, men det var ikke sånn at det virker som at jeg kjedet meg (tror jeg), men jeg gjorde faktisk det. Ble skuffet, og tenkte at det var en stor skuffelse da jeg dro hjem, det skal ikke føles sånn vel?

Skrevet

Nei, avslutt heller med verdighet. Var faktisk i en ganske så lik situasjon før sommeren (bortsett fra at jeg ikke kjente henne fra før). Første gangen gikk bra, andre gangen ikke, på samme måte som du beskriver. Det endte med at vi avsluttet og ønsket hverandre lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...