AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Hei velger å være anonym, men har en skikkelig fetish på DP, og pleier ofte å se på det når jeg er alene, og skulle ønske jeg hadde to mannfolk som kunne gjort det på meg. Men har ikke lyst til å gå ut å virke helt creepy, noen som har prøvd? Og vet hvordan keg burde gå fram? Lurer også på om det var bra? Anonymkode: c2ff3...037 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Tenker du på 2 i musa da eller en i musa og en bak? Har prøvd dette med ei dame, jeg og en kompis tok ei dame i musa begge samtidig. Hun fikk begge utløsningene inni seg. Tror hun var mer enn fornøyd for å si det sånn😁 Anonymkode: 4bf7a...afd
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du på 2 i musa da eller en i musa og en bak? Har prøvd dette med ei dame, jeg og en kompis tok ei dame i musa begge samtidig. Hun fikk begge utløsningene inni seg. Tror hun var mer enn fornøyd for å si det sånn😁 Anonymkode: 4bf7a...afd Veldig for begge, men veldig lyst til å bli tatt anal samtidig.... Anonymkode: c2ff3...037
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Det er awesome, og sikkert noe mange kunne tenkt seg å bli med på. Spesielt på nettet.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Jeg (kvinne) har vært med på det flere ganger og det er fantastisk deilig. Anonymkode: 55af1...740
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #6 Skrevet 21. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg (kvinne) har vært med på det flere ganger og det er fantastisk deilig. Anonymkode: 55af1...740 Hvordan får du menn med på det? Over nettet? Eller møter du dem bare ute? Anonymkode: c2ff3...037
Gjest 2Bhonest Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 DP er en av to ting. Enten dobbel penetrering eller dual penetrering. Det trengs vel ikke mer forklaring på hva som er hva.
SlemUlv Skrevet 21. august 2016 #8 Skrevet 21. august 2016 Dette er noe jeg skal få en gang :D gleder meg masse.. Dessverre har vi enda ikke funnet noen vi stoler nok på. Har seff prøvd med kjære og en stor dildo, men er jo seff ikke helt det samme : )
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #9 Skrevet 21. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker du på 2 i musa da eller en i musa og en bak? Har prøvd dette med ei dame, jeg og en kompis tok ei dame i musa begge samtidig. Hun fikk begge utløsningene inni seg. Tror hun var mer enn fornøyd for å si det sånn😁 Anonymkode: 4bf7a...afd 2 timer siden, Katten.2.0 skrev: Det er awesome, og sikkert noe mange kunne tenkt seg å bli med på. Spesielt på nettet. Hvordan er det for dere menn å være såpass nær en annen mann? Og hvis dere begge knuller hu i musa, så er penisene deres nær hverandre? Anonymkode: b1422...390
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #10 Skrevet 21. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det for dere menn å være såpass nær en annen mann? Og hvis dere begge knuller hu i musa, så er penisene deres nær hverandre? Anonymkode: b1422...390 Det driter vi i hehe. Vi vil bare få henne til å stønne høyt og nyyte;) Anonymkode: 4bf7a...afd
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2016 #11 Skrevet 21. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det for dere menn å være såpass nær en annen mann? Og hvis dere begge knuller hu i musa, så er penisene deres nær hverandre? Anonymkode: b1422...390 Som biseksuell-ish er det jo bare tennende for min del.
Bobbyy3 Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 Den Sunday, August 21, 2016 at 13.29, AnonymBruker skrev: Hei velger å være anonym, men har en skikkelig fetish på DP, og pleier ofte å se på det når jeg er alene, og skulle ønske jeg hadde to mannfolk som kunne gjort det på meg. Men har ikke lyst til å gå ut å virke helt creepy, noen som har prøvd? Og vet hvordan keg burde gå fram? Lurer også på om det var bra? Anonymkode: c2ff3...037 Jeg og en kompis hadde det med en dame og hun likte det for godt.. You should try it 😜
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå