AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Har blitt med han hjem fra byen tre ganger, og jeg har fått følelser for han. Han tar aldri kontakt, bortsett fra de dagene han vil ha meg med hjem. Hvordan kan jeg få han interessert i meg? Anonymkode: 709ac...b62
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Avvis han neste gang og være mer direkte på hva du egentlig vil. Han er sikkert strålende fornøyd med å ha seg med deg når det passer han, uten mer forpliktelser. Men det er ikke bra for deg når du har følelser. Si hva du vil, og sier han nei, går du videre og finner noen som vil mer. Anonymkode: 426a4...bdf
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Avvis han neste gang og være mer direkte på hva du egentlig vil. Han er sikkert strålende fornøyd med å ha seg med deg når det passer han, uten mer forpliktelser. Men det er ikke bra for deg når du har følelser. Si hva du vil, og sier han nei, går du videre og finner noen som vil mer. Anonymkode: 426a4...bdf Hvordan kan jeg avvise han, og fortsatt vise at jeg er interessert i noe mer? For min del vil jeg heller bare ha sex med han, enn å finne noen andre. Anonymkode: 709ac...b62
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 Prøvd og bli kjent med han før du sprer bena? Anonymkode: 5c1ce...d7d
Aamu Skrevet 21. august 2016 #5 Skrevet 21. august 2016 Ikke vær så løs. Men han ser nok på deg som et objekt, skal mye til for å endre den tankegangen. Ser liksom for meg at gir ikke du ham det, finner han bare noen andre? Litt væl dømmende, kanskje, men... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå