Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #1 Del Skrevet 12. november 2004 jeg trente for 2 dager siden og er så støl at det ser ut som om jeg har bleie på meg når jeg går. stemmer det at man ikke skal trene når man er støl eller er det bare tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Dag 2 er alltid verst... Tja, tror ikke det skal ha noe å si nei. Jeg trener selv om jeg er blitt støl. Gjelder bare å varme opp godt(!) Noe stopper jo seg selv fordi det gjør for vondt. Neste gang blir du ikke så støl. Og husk å strekk ut etter trening. Det er viktig for å unngå stølhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #3 Del Skrevet 12. november 2004 Dag 2 er alltid verst... Tja, tror ikke det skal ha noe å si nei. Jeg trener selv om jeg er blitt støl. Gjelder bare å varme opp godt(!) Noe stopper jo seg selv fordi det gjør for vondt. Neste gang blir du ikke så støl. Og husk å strekk ut etter trening. Det er viktig for å unngå stølhet Trente for det jeg. Ugh... var litt strevsomt med noen av øvelsene men ordna seg takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. november 2004 #4 Del Skrevet 12. november 2004 Tøying hjelper ikke mot stølhet. Det betyr ikke at det ikke er bra å tøye, da - men ikke tøy etter en hard treningsøkt, det har ikke kroppen din godt av. Det som hjelper best når du er skikkelig støl, er faktisk å bevege på seg. Litt lett trening, for eksempel et par lengder i svømmehallen, er genialt. Varm dusj og en tur i badstuen etterpå er heller ikke så verst. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 Det kommer an på hvorfor du trener. Vil du bygge opp kroppen så skal du vente med å trene, er det for å forbrenne fett så er det ikke så viktig. Jeg trener selv om jeg er støl og syntes det blir bedre etterpå. Vil også si at jeg tøyer heller ikke ut etter trening, det er mange diskusjoner om uttøyning. Man bør i allefall ikke tøye rett etter en hard treningstime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå