AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Jeg ønsker å oppdatere garderoben, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Er vel det som kalles "preppy" i stilen. Hvis jeg ikke har misforstått er vel det hvis man liker klassiske snitt? Jeg liker det litt rent, med ikke for mye mønstre og farger om hverandre. Men likevel så føler jeg at jeg kler meg så kjedelig og konservativt. Ønsker å se litt tøffere ut, for jeg er jo tross alt en student i midten av 20-årene, ikke ei godt voksen dame. Kunne tenke meg å få en litt mer typete stil, men aner ikke hvor jeg skal begynne. Farger jeg kler: Kalde blåtoner, grønn, sort, hvitt, (liker ikke rødt), rosa. Blir veldig blass i bruntoner, og beige samt kremhvite farger. Noen som har tips til ei som sårt trenger råd? Er veldig glad i H/M og bikbok av butikker. Anonymkode: c4c27...dd6
Gjest Tigress Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Du må nesten velje her, vil du vere preppy eller typete? :-) Preppy-stilen er jo per definisjon nøytral, liksom. Men eit tips som ikkje øydelegg økonomien er å bruke tilbehøyr som er litt meir markant, skjerf, belte, sko, hanskar, luer. Øyredobbar - om du skil deg frå dei trøytte perlene, så er mykje gjort. Unngå lyseblå skjorter og kjøp deg toppar i grønt, blått og rosa (men prøv eventuelt å styre unna eigendomsmeklarrosa), så er du unna den mest fantasilause preppyvarianten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå