Gå til innhold

Hvordan får jeg han tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr i et par måneder tidligere i år. Vi likte hverandre veldig godt og hadde det veldig bra sammen, og han tok initiativ til å snakke om tiden fremover. Han så for seg å etterhvert gå inn i et forhold med meg. Men plutselig tror jeg han friket ut, at situasjonen stresset han. Han sa at han ikke ville at det skulle være noe mellom oss lenger, fordi han var veldig travel fremover og ikke ville skuffe meg. Så vi sluttet å møtes. Nei, det var ingen annen jente inne i bildet, det vet jeg. Han er ganske beskjeden, og jeg tror ting gikk for fort for han og at han fikk kalde føtter. Etterpå har vi pratet minimalt. 

De siste ukene har han begynt å ta kontakt. Vi har snappet litt casual frem og tilbake, litt sånn nå og da. En dag spilte jeg håndballkamp, og han var sikkert der for å se en av kampene som spiltes like ved. Likevel stoppet han opp å så på når jeg spilte, og etterpå pratet vi sammen. Etter dette begynte han å prate mye mer over nett, han flørtet og var mer personlig enn tidligere. Slik er det enda, men han tar ikke initiativ til å møtes eller noe. 

Hva burde jeg gjøre? Bør jeg være litt hard to get eller virke litt opptatt? Eller burde jeg være direkte med han? Synes det er kjempevanskelig, da jeg savner han og har enda ikke gått videre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spill hard to get, ikke spill easy to get, spill deg selv. Vi aner ikke hva han har i tankene ang dere 2, dere må nesten bare prate om det.

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Ardenus skrev:

Ikke spill hard to get, ikke spill easy to get, spill deg selv. Vi aner ikke hva han har i tankene ang dere 2, dere må nesten bare prate om det.

Dette er det beste svaret jeg noensinne har lest på kg!

Skrevet

Hør på Ardenus! Jeg har prøvd å spille flere ganger, også prøvd å være superinteressert. Ingenting har funket. Denne gangen er jeg helt ærlig hele veien. Forteller alt. At jeg har følelser for han, at jeg vil han skal bli (han skal kanskje flytte), at jeg blir sjalu osv. Ingenting har skremt han, virker faktisk som han synes det er positivit.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med de som har kommentert over. Tror det er best å være seg selv.

Jeg tenker også at det er viktig at det blir en date på dere snart. Dere kan ikke bare holde på med chatting. Hvis det hadde vært meg, ville jeg ha mistet interessen. Men vanskelig å vite hvem som "bør" ta initiativet til et møte. Det er mulig å møte han "tilfeldig" slik som han var og så på deg når du spilte håndballkamp. Dette kan jo være en mulighet for å treffes, og at man da kan avtale et nytt møte?

Kan jo være greit å snakke om det som skjedde sist. Si at du også syntes det gikk litt kjapt i svingene, og spørre om det er mulighet for å prøve på nytt, men i et litt roligere tempo? Hvis det er det du ønsker? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...