Gå til innhold

Jeg skal bytte foundation - hjelp meg!


Amber

Anbefalte innlegg

Jeg er litt kresen da - har kun brukt CD sin i alle år, og vært storfornøyd.

Men nå har de gjort om sortementet sitt, og det har seg sånn at istedet for den typen jeg brukte (Dior light 210 tror jeg det var) har de kommet med nye: så da blir den ene typen FOR dekkende, og den andre ikke nok dekkende!

Fargene stemmer heller ikke da... den ene er for lys, og den andre (300) er for mørk.

Det perfekte er å blande de to, men de koster jo ganske mye, og har ikke råd til å kjøpe begge på en gang!

Noen som kan anbefale noe?

Jeg må ha noe med skikkelig kvalitet, ikke noe Bodyshop søl.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sverger til Lancome sine foundations. Sikkert mange andre merker som har bra utvalg de også, men hos Lancome finner jeg alltid den perfekte fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Cream Finish foundation fra Kanebo er ekstremt dekkende, så den ville jeg aldri bruke i hele ansiktet, da blir det bare maske-look.

Selv bruker jeg ID Bare Escentuals, som jeg og den tørre huden min er fornøyd med (men det er litt klin).

Jeg har lyst til å prøve Skin Tones foundation fra TRUCCO, den er veldig transparent og smelter sammen med hudfargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å prøve Skin Tones foundation fra TRUCCO, den er veldig transparent og smelter sammen med hudfargen.

Jeg har prøvd disse og de var bra, men jeg synes foundation fra Versace er bedre. Trucco sine var veldig enkle å smøre ut med fingrene og det er et pluss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På strawberrynet har dem den diorlight. Jeg betilte den for noen uker siden. De har nr 200, og den koster 190 kr, slik at du ungår ekstra kostnader ved toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvilken foundation fra Versace? Er den like lite dekkende som Skin Tones (for det liker jeg). Jeg har løst pudder fra Versace, og det vil jeg aldri mer være uten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...