Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor ofte? Hver gang? Av og til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp begynt selv, så vet ikke enda. Men det sies at det skal holde med 1 gang i uken. Selv tenker jeg å prøve meg litt frem, livredd for å få gult hår :P

Anonymkode: 27d1a...44b

Skrevet

Grått hår :laugh:

Anonymkode: 76561...f48

Skrevet

Blir vel kanskje lilla hvis du bruker det for mye? Fargen er jo lilla?

Skrevet

Hei! Tenkte jeg kanskje kunne spytte ut litt OK informasjon. Hvor ofte den skal brukes kommer helt an på utgangspunktet/fargen din og hva slags lillashampo du har (merke) :) jeg er frisør så har vært bort mye rart, men min absolutt favoritt er fudge clean blonde. Den kan du bruke flere ganger i uka dersom det er nødvendig, og hvor lang virketid må du nesten bare prøve deg fram til :) noen hår suger det til seg som en svamp og er lillaskjær i det før du har fått åpnet flasken omtrent, mens andre kan sitte i en time uten at det skjer noe særlig! Anbefaler også sterkt å bruke en god balsam som gir fuktighet etterpå da lillashampo har ikke noe særlig pleie i seg og kan ofte etterlate håret tørt og trått.. 

Vil også bare påpeke at dersom håret har rødt/oransj skjær så er det ikke så mye lillashampoen vil gjøre med det. Da må det rett og slett blekes lysere slik at det er gule pigmenter som dominerer, fordi lilla korrigerer bare gult! Håper dette var til hjelp 

hilsen frisør 

Anonymkode: bf8c3...89f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...