AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1 Skrevet 21. august 2016 Nå har jeg rotet meg borti en mann som viser seg å være 11 år yngre. Har sett på/ beundret han på trening en stund. Fantastisk deilig kropp. Vi har begynt å treffe hverandre for sex. Han er veldig uerfaren og virker veldig usikker på seg selv når det kommer til det seksuelle. Han maser mye på meldinger der han liksom fisker etter bekreftelser på kroppen sin og sine "prestasjoner". Eksempler på hva han spør om:: "hva var det som gjorde at du la merke til meg?", "Hva er det som er spesielt med meg siden du vil treffes igjen?", "Synes du jeg ser bra ut? Er kuken min for liten?" "Følte jeg var ganske dårlig, var ikke så flink for jeg kom for fort, beklager viss jeg skuffet..", "Jeg er sikker på du foretrekker de som er eldre og har mer erfaring." "Overrasket over at du synes noe om meg. Hvorfor det?" "Er så kåt hele tiden, lurer på om det er normalt.." Også hele tiden: "Hva skjer?" "??" "???" "Skjeerr??" Osv.. Jeg blir så lei av disse meldingene at jeg ofte ikke gidder å svare. Eller jeg svarer på noe helt annet, noe som ikke har med han å gjøre. Han virker bare så utrolig selvfokusert og fokusert på hva han tror han må prestere at det blir litt slitsomt Jeg har sagt til han at jeg synes han er veldig kjekk, at han ser helt råbra ut, at kuken hans er helt perfekt osv.. Likevel fisker han komplimenter hver gang vi chatter. Og så blir jeg så lei av den der "hva skjer?" Jeg vet jo at jeg er for gammel for han, og jeg ser ikke på han som noe annet enn en "lekevenn" sånn midlertidig til jeg treffer en jeg kan satse på. Det har jeg vært ærlig med han om og han sier han er ok med det, for han vil ikke ha et seriøst forhold.Bam, dette ble langt.. Noen tanker? Anonymkode: 7f744...b70 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #2 Skrevet 21. august 2016 Har du forsøkt å si det til ham omtrent akkurat slik? Vær litt streng - kan hende han responderer godt på det og forstår. Anonymkode: 9710d...4a7
Anonym90059005 Skrevet 21. august 2016 #3 Skrevet 21. august 2016 Mitt tips: dropp å heng med folk som irriterer deg og som ikke passer deg. Så viktig er vel ikke den sexen. Skulle jo tro det var avtennende. Aldri skjønt de som gidder å henge med andre kun for sex, når man matcher dårlig og har lite til overs for den personen sånn ellers. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #4 Skrevet 21. august 2016 10 timer siden, Anonym90059005 skrev: Mitt tips: dropp å heng med folk som irriterer deg og som ikke passer deg. Så viktig er vel ikke den sexen. Skulle jo tro det var avtennende. Aldri skjønt de som gidder å henge med andre kun for sex, når man matcher dårlig og har lite til overs for den personen sånn ellers. Si ikke det, jeg har hatt noe av den beste sexen i mitt liv med en jeg virkelig ikke taklet personligheten til. SV- FrP, Liverpool - United, Marilyn Manson- Pussycat dolls osv og vi kranglet hele tiden klærne var på. Men så fort vi var nakne var kjemien fantastisk! Anonymkode: a650e...7d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå